Bölüm 55 - Part 3

47 6 2
                                    


Medya: Akçın'ın söylediği şarkı; Kendji Girac - Yo Cantare

Bölüm 55 - Part 3

Akçın gitarınıalmak için evden çıktığın da Tibet merakla bana dönüp konuştu.

"Akçın'ın gitarı mı var?" diye sordu kafamı salladı.

"Evet,gitarı var, viyolası var." dedim diğer müzik aletini de söyleyerek.

"Başka hangi müzik aletlerini çalmayı biliyor?" diye sordu ilgiyle.

"Gitar, keman, piyano biliyor bir de çok az bas gitar çalabiliyor." dedim yeteneklerini överek.

"Sen hangilerini biliyorsun gelin hanım." diye araya girdi Batıhan ağabey.

"Ben de piyano, keman ve yan flüt çalabiliyorum." dedim bildiğim entsrümanları söyleyerek.

"Nerede öğrendiniz?" diye sordu merakla bize bakarak.

"Güzel soru, lisede güzel sanatlar kolejine gittiğimizi biliyorsunuz o zaman enstrüman hocasından rica ettik o da kabul etti ve öğretti." dedim omzumu silkerek.

"İyiymiş,yani nota okuyup beste yapabilirsiniz." diye sordu Tibet tek kaşını kaldırıp bakarak.

"Yani üzerine çok çalışırsak yaparız, tabi Akçın bana göre daha kol ay yapabilir çünkü o bilgilerini taze tuttu bense çok fazla taze tutamadım alanlar farklı." dediğim de kafasını salladı.

"Güzel, güzel." deyince kaşlarımı kaldırarak baktım ama bir şey sormadım.

"Biz çıkıyoruz, bir şey olursa arayın." diyen Elvan annemi onayladık. 

Elvan annem ve teyzem evden ayrıldıktan birkaç dakika sonra elinde gitar ile Akçın geldi yanımıza.

"Geldiiim!" diye cıvıldadı, bu kız dans ederken ve şarkı söylerken bir başkası oluyordu resmen.

"Hoş geldiiiiiin." dedim tıpkı onun gibi.

"Evet önce akordumuzu yapalım bakalım." dedi ve koltuğa gelip oturdu. 

"Çilay ya sen başka koltuğa geçsene, şöyle rahat rahat yayılayım." deyince kıkırdadım ve kalkıp sevdiceğimin oturduğu koltuğun tepesine çöreklendim.

"Evet bu ara taktığım şarkı yerine bir ara taktığım bir şarkıyı söyleyeceğim, önce akordu halledelim." dedi Akçın açıklama yaparak.

"Tibet, sende Akçın şimdi söylerken çeksene en doğal haliyle olacak hem aradan çıkmış olur bu mevzuda." dediğim de Tibet kafasını salladı.

"Mantıklı,akordu halletsin şarkıya girsin bir ona göre biraz ayarlama yaparız hatası varsa,öyle çeker göndeririz." deyince kafamı salladım ve sevdiceğime iyice sırnaşarak yanağına öpücük kondurdum.

Benim öpücüğüme karşılık verip o da öpücük kondurdu yanağıma, dudakları tenime deydiğin de yanaklarım ve vücudum alev aldı resmen ve aklıma ekmek alıp geldikten sonra yaşanan anılar hızla doluşu verdi. Gözlerine baktığım da aynı anıların onun zihnine de doluştuğunu gördüm gözlerimi kapatarak alnımı alnına yasladım.

"Seni çok seviyorum." diye mırıldandım, benim mırıldanmama kıkırdadı.

"Ben deseni çok seviyorum, hep seveceğim." diye karşılık verdi.

"Ne yapıyorsunuz siz?" diyen ses ile birbirimizden ayrılıp sesin geldiği yere baktım.

Cihanfer önde,Deste arkasında odaya girmişler ve Tibet ile Akçın'a bakıyorlardı, bizi görmüyorlardı bile.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin