Selamlaaaar ben geldim ᥬ🥰᭄ Bölüm atmayı kesinlikle unutmadım ᥬ😂᭄ Sadece gün içinde ders çalıştığım için bölüm atacak vaktim yoktu akşam atıyorum ᥬ😊᭄ 31 Temmuz haftasına kadar bölümler gelecek 31 Temmuz haftası gelemeyecek bunun sebebi de o hafta denemelere yoğunlaşmış olacağım için ve 31 Temmuz günü KPSS sınavım olacağı için ᥬ😊᭄ Bölümü bırakıp kaçıyorum ᥬ😊᭄
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• 3300
...&...&...&...Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...Bölüm 41 - Part 3
"NEEEE?!!!"
"Aşık mıı?"
"Evet, aşık oldum." dediğim de teyzem ve Akçın önce şaşkınca baktı ardından teyzem yüzünde endişeli bir bakış ile yüksek sesli bir nida koyverdi.
"Bana sakın Koreli deme!" dediğin de kaşlarımı çattım, sonuçta Koreli'de insandı, aynı kültürden olmasak da verdiği bu tepki garipti.
"Seni uzağa gelin veremem ben! Koreli olmadığını söyle bana, her ne kadar gidip gelme imkânı olsa da kardeşimin emanetini gözümün önünden ayıramam. Hem babanın mirasına sahip çıkman şart, bırakıp gidemezsin eğer o buraya gelirse ancak izin veririm." deyince derdini anladım, benim uzağa gidebileceğim düşüncesi ile karşı çıkmıştı.
"Koreli değil, Türk hatta Bursa'da yaşıyor ve ben onu lise yıllarımdan tanıyorum. Kore'de karşılaştık ve tanışmadan önce aşık oldum, ondan öncesinde uçakta da yanımda oturmuş bana yardımcı olmuş, trene binerken de yardımcı oldu." dediğim de Akçın hülyalı bakışlarla baktı bana.
"Yaaa çok sevindim! İkimizin de aynı zamanda aşık olması çok güzel, desene aynı zamanlarda evlilik yapacağız." deyince gülümsedim, kesinlikle öyle olacaktı.
"Evet öyle olacak, ben de aşık olduğum için çok mutluyum. Aşktan yana umudum yoktu, olamayacağımı düşünüyordum ama oldum hiç beklemediğim bir anda, hiç beklemediğim bir şekilde." dediğim de ikisinin de yüzünde gülümseme oldu.
"Nasıl aşık oldun? Nerede? O nasıl sana aşık oldu? Nasıl açıldınız birbirinize? İlk kim açıldı?" diye sordu Akçın seri bir şekilde.
"Immm gittikten bir iki gün sonra yürüyüş için YeouoidoHankang Parkı'na gitim, kulağımda Ateez'in İnception şarkısı çalıyordu ve Jongho'nun kısmı geldiği an da karşımda bir adam gördüm, yere çömelmiş yaralı bir köpek ile ilgileniyor, yüzünde ise büyük bir sevgi ve şefkat vardı, o an aşık oldum. Birlikte veterinere gittik, hayvanı baktırdık, sonra RFC maçında Glory ismiyle dövüşen bir dövüşçüydü, ona hem çaktırmadan faul yapıp bezdirmeye çalıştığını gördüm rakibinin, hem de şike yaptılar ben de duyurdum derken karakolda birlikte zaman geçirdik, birbirimizi tanıdık, konuştuk sonra onun otelinde kalmamı teklif etti, Hee Joo ile yaşananlara şahit olduğu ve ne kadar zor durumda kaldığımı gördü. Onun oteline oda almak için giderken otobüste konuştuk, lise yıllarındayken hatırlarsanız bir ilişkim olmuştu sana da anlatmıştım Akçın, taşındığı için onunla görüşememiştik işte o kişiydi, bunu konuşarak anladık ve biraz sessizlik oldu tabi, otele kadar konuşmadık, içimdeki hislerle baş etmeye çalıştım, onun ne düşündüğünü deli gibi merak ettim. Otele gittikten bir süre sonra dayanamadım ve kapısına dayanıp ona aşık olduğumu söyledim, o da bana aşık olduğunu söyledi sonra konuşmak üzere otelin restorantına indik. Konuştuk, ben anlattım o anlattı, başlayacağımız ilişkiden beklentilerimizi söyledik ve ikimizin de ilişki beklentilerimiz benzer olunca ilişkiye başlamaya karar verdik." dediğim de nefeslerini tutmuş beni dinliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
General Fiction|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...