Selam millet, Hayırlı Cuma'lar ☺️ Bugün günlerden Cuma ve ben geldim. ☺️ Yarın sınavım olduğu için haylaşamayacağımı düşünüyordum ama önceden hazır olması paylaşmam açısından iyi oldu☺️ Bölümü bırakıp kaçıyorum, kendinize iyi davranın ☺️
İnstagram;
Official hesap; Ekncoglusema
Hikaye hesabı; ladynoktahikayeleriDevam eden diğer hikayelerim;
Hülle & Heyvbanû
İki hikayeme de göz atmayı unutmayın ☺️Keyifli Okumalar 🌺
Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın 🌺
Bölüm 25 - Part 4
"Aaa Nesrin hoş geldin!" diyen kız grubundan birinin sesini duymamla başımı telefondan kaldırıp odada gözlerimi gezdirdim.
Esmer, benden beş altı santim kısa, dip boyası geçmiş sarı - siyah kısa saçlı bir kız girdi, yüzündeki makyaj çok ağırdı kaç yaşlarında olduğunu makyajı yüzünden tahmin edemiyorum ne yazık ki, aşırı makyaj yapmayı sevmiyorum daha doğrusu çok fazla makyaj yapmayı sevmiyorum bence doğallık en güzeliydi. İnsanların, özellikle de kadınların bakımdan kasıtın makyaj olduğunu düşünmelerine de anlam veremiyorum, bence makyaj yapmak bakımlı olmak değil bana göre bakımlı olmak görünüşüne dikkat etmek örneğin sabah kalktığında suratını yıkamak, yüzünün çatlamaması için krem sürmek, duş aldıktan sonra vücudunun çatlamaması için losyon sürmek, sık sık duş alarak beden temizliğine dikkat etmek, dişlerini fırçalamak, kulak temizliğini yapmak, tırnak temizliğini yapmak, burun temizliğini yapmak bunlar benim bakım kategorimin arasında yer alıyordu.
Bunları yapmayıp sadece makyaj yaparak kendini bakımlı sanmak çok saçma geliyor bana, mesela birçok kez denk geldim benimle makyaj yapmadığım için dalga geçen ya da saçlarımı onlar gibi maşa yapıp, şekillendirmediğim için dalga geçen, pasaklı diyen kız arkadaşlarım saçlarını yapıyorlar, makyaj yapıyorlar ama dişlerine baktığım da, kulaklarına baktığım da ya da tırnaklarına dikkat ettiğim de hepsinin de kirli olduğunu görüyorum. Makyaj bana sahte güzellik gibi geliyor, yüzünün tüm kusurlarını makyaj ile saklayabiliyorsun o zaman kendin olmuyorsun, ben kendim olmayı tercih ediyorum.
Elbette makyaj yapan kimseye niye yapıyor, yapmasın vesaire bir şey söylemem çünkü bu çok saçma olur. Makyaj yapmayı seven insanlar olabiliyor, makyaj yaptığında mutlu olan insanlar da var bu tamamen kişinin tercihi benim tercihim özel ya da önemli günler haricinde makyaj yapmamakken, onların tercihleri ise her gün yapmak. Makyajın yakıştığı insanlar da vardı mesela onlarda makyajı görünce efsane olmuş diyorum, kendime makyajı yakıştırmıyorum ben. Bence ben de makyaj güzel durmuyor o yüzden yapmaya gerek yok.
Neyse makyaj konusunu bırakıp ortama dönecek olursak, kız sanırım diğer kızlarla kanka, zaten buradaki çoğu kişiyi tanımıyorum Elvan teyzenin apartmandan ve bu mahalleden tanıdıkları vardı. Bir iki kişiyi tanıyorum teyzem haricinde, yabancı ortamlarda tıpkı şu an olduğum gibi sessiz kalıyor ve benimle kimse konuşmayınca konuşmuyorum. Elvan teyze yanıma gelip oturdu ve az önce gelen kıza seslendi.
"Nesrin kızım mutfaktan sen istediğini al ye." deyince kız kafasını sallayıp ayağa kalktı.
"Tabakların yeri-" diye konuşmaya başlamıştı ki kız Elvan teyzenin sözünü keserek konuştu.
"Bulurum ben Elvan teyze sen dert etme." diyerek odadan ayrıldı.
"Eee sen ne yapıyorsun Çilay Hanım." diyen Elvan teyze ile gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Ficção Geral|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...