Bölüm 53 - Part 4

67 6 1
                                    

Medya: Duhâ'nın arabasında çalan ilk şarkı; Ateez - Say My Name 

....&....&....&....

Duhâ'nın arabasına çalan ikinci şarkı; Choi Tae Joon - Bittersweet

....&....&....&....

Akçın'ın Duhâ'nın arabasında söylediği şarkı;

Buray - Kabahat Bende


....&....&....&....

Akçın ve Tibet'in, Duhâ'nın arabasında düet yaptıkları şarkı; Shawn Mendes & Camila Cobello - Señorita

Bölüm 53 - Part 4 

Onun bu isyankâr söylenmesine dayanamadımkıkırdadım, benim kıkırdamam ile onun da yüzü güldü ve beni kendine çekipsıkıca sarıldı telefonun ekranını kilitleyip onun sarılmasına karşılık verdim,ben de bir koalanın ağacına yapıştığı gibi onun vücuduna yapıştım, sarılmamızı kısakesip sırtını asansörün duvarına dayadı ve beni de kendine çekip arkadansarıldı, vücudumu bedenine iyice yapıştırıp kafamı da göğsüne yerleştiripekranını kilitlediğim telefonun ekranını yeniden açıp, admin arkadaşıngönderdiği videoyu açıp baktım. James Young'un Infinity şarkısıyla bir edityapmışlardı, özellikle de baklavalarının ve dövmelerinin göründüğü bir video. Videoyu izledikten sonra instagrama dönüp sırıtarak cevap yazdım. 

Sen bekârsın istediğin gibi sarkabilirsin tabi,benim başım bağlı. Tek oppam, tek aşkım kocacığım oluyor. 

Yazıp ardından da dişleri görünen sırıtan emojiyi koydum mesajı yolladım. Eminim ki bu mesajdan sonra deli gibi benim esaj yağmuruna tutacaktı, kim olduğunu neden öncesinde ona haber vermediğimi söyleyecekti. Eh bunun birazda ondan kaynaklı olduğunu söylediğim de eminim kikendine gelip beni tebrik edecek. Mesajı yollayıp ana sayfaya geri döndüm ve dispatch'in haberleri ile birlikte dünya magazinine de bakmaya başladım, birçok haber vardı kimi takip ettiğim ünlülerin fotoğrafları, takip ettiğim felsefe sayfalarının paylaşımları. Ekranı aşağı kaydırırken bir reelse denk gelip baktığım da yine Kai için yapılmış bir editti. Bir konser videosunu almışlar, tabiki bu edit videosunda da Kai'nin baklavaları kamuya açılmıştı, birkaç konser görüntülerini bir videoda toplamışlar ve Kai'nin tüm tüm ateşli dansları ile baklavaları gözler önündeydi.

"Ne yani ben de Kai gibi dans mı edeyim bunu mu istiyorsun?" diye kulağıma fısıldadı.

Gözlerimin önüne Kore'deki tişörtsüz hâli gelince Kai'nin ettiği danstan daha çok benim koreografisini yaptığım birkaç dansı yaptığını hayal ettiğim de yanaklarımı ateş bastı. Sanırım ilk fırsatta böyle bir şey yapmalıyız, cidden nasıl olacağını ve bana nasıl hissettireceğini çok merak ediyorum.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin