Veeee beklenilen o bölüm sonunda geldi, bugün Çilay ile Duhâ'nın resmi nikâhını kıyıyoruz a dostlar!
Keyifli Okumalar 🌺
Medya; Çilay'ın Nikâh Elbisesi
Bölüm 59 - Part 2
"Tekrar hoş geldiniz." dedi Nida samimiyetle.
"Hoş bulduk." dedi sevdiğim ikimizin adına.
"Nerede kalmıştık?" dedi ve ardından nazik gülümsemesi ile devam etti "Bildiğiniz dillerde, hangi dilleri biliyorsunuz?" diye sordu merakla ve ilgiyle.
"Fransızca, Almanca, İspanyolca, İtalyanca, Korece, İngilizce, Portekizce." dediğim de beğeniyle bana baktı.
"Ne kadar güzel ben sadece üç tanesini biliyorum, gerçekten donanımlı bir kadınsınız size hayran kaldım." dedikten sonra sevdiceğime döndü ve "Kabalığımı bağışlayın, sizinle konuşamadım Çilay Hanım'a olan hayranlığımdan dolayı. Siz nasılsınız?" dediğin de sevdiceğim kaşlarını anlık olarak kaldırıp indirdi ve kadını yanıtladı.
"Teşekkür ederim iyiyim, sizi sormalı." dedi nazikçe.
Senin nezaketini yerim adam ben!
"Teşekkür ederim, siz ne işle meşgulsünüz?" diye sordu bu defa sevdiğime yönelerek.
"Ben de aile şirketini işletiyorum." dedi kısaca.
"Ah, öyle mi çok güzel hangi bölümü okudunuz?" diye sordu bu defa.
"MIT'de Finans okudum, Heidelberg Ruprecht Karls Üniversitesi'nde İktisat okudum, Marmara'da da Makine Mühendisliği okudum." dediğin de son iki üniversiteyi bilmediğim için kaşlarımı çattım ve kendimi kontrol edemeyerek masadakilerin de duyabileceği bir ses tonuyla mırıldandım.
"Bujeonghan! (Şerefsiz!)" benim sözlerimi kıkırdayarak cevap verdiğin de kolunu çaktırmadan çimdikledim.
"Ne kadar güzel peki siz kaç dil biliyorsunuz?" diye sordu bu defa.
"Türkçe hariç sekiz dil biliyorum." eh benden bir dil fazlası vardı, olabilir tabi benim bildiklerim bana yetiyor.
"Hangi dilleri biliyorsunuz?" diye sordu Nida Hanım bu defa.
"Dide'nin bildiği dillerin hepsi artı Arapça biliyorum." dediğin de pek bir tepki göstermedim çünkü bildiği dillerin hepsini biliyordum en azından bunu söylemişti.
"Gerçekten çok güzel, ikinizin de bu genç yaşınızda üç üniversite bitirip aynı zamanda da birçok dili bilmeniz gerçekten olağanüstü." dedikten sonra yüzünde tereddüt oluştu kaşları kalktı indi, çatıldı düzeldi ve en sonunda çorbalarımız geldiği sırada konuşmaya başladı.
"Sorması biraz kaba olacak ama ilişkinizin boyutu nedir? Sizi nişanda da dans ederken görmüştüm de." deyince sorduğu soruya kaşlarımı kaldırdım.
"Birkaç gün sonra nikâhımız var." diye yanıt verdi sevdiceğim.
"Ah, gerçekten mi? Çok tebrik ederim, birbirinize gerçekten yakışıyorsunuz. Ne zaman tanıştığınızı ve ilişkinizini ne kadar zamandır devam ettiğini sorabilir miyim?" dediğin de sevdiceğim kafasını salladı ve Nida Hanım'ı yanıtladı.
"Lise yıllarından beri tanışıyoruz, lisedeyken bir süre birlikteliğimiz oldu ardından gelişen bazı olaylar yüzünden birbirimizden ayrı kalmak zorunda kaldık ve Mart ayında Güney Kore seyahatinde yeniden bir araya geldik." diye açıkladığın da gözleri şokla açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Fiksi Umum|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...