Bölüm 56 - Part 2

47 5 1
                                    

Herkese merhaba, bugün bölümü erken atıyorum çünkü yolculuğa çıkacağım ve akşam paylaşabilecek vakte sahip olup olmayacağını bilemiyorum. Haftaya yeni bölümde görüşmek üzere 👋


...&...&...&...

Medya: Çilay'ın söylediği şarkı; Katy Perry - Harleys in Hawaii

....&....&....&....

Çilay'ın arabada söylediği şarkı;
Zack Knight - Angel

....&....&....&....

Çilay'ın arabada söylediği şarkı; Sancak - Dünyam

....&....&....&....

Çilay'ın arabada söylediği şarkı; Sancak - Buraları Yak

....&....&....&....

Bölüm 56 - Part 2

Ben ondan ayrıldıktan sonra o da öpmek için bana doğru eğildiğin de asansörün durması ile hızla birbirimizden ayrıldık, hangi katta durduğumuza baktığımız da yanında dokuz yaşlarında bir erkek çocuğu ile ellilerinin sonunda bir teyze bindi, biraz geriye kayarak ve kenara çekilerek onların da sığması için yol açtık. Elimi tutan sevdiceğim ile boş elimle koluna sarıldım ve başımı omzuna yerleştirdim, bugün biraz yorgun hissediyorum açıkçası neden bilmiyorum ama sürekli yatasım var.

"Nereye gideceğiz tahlil için?" diye sorduğum da başını eğip bana baktı.

"Akın Hastanesi var ya oraya gidelim, hem eve yakın hem de çok fazla trafiğe takılmadan gitmiş oluruz." dediğin de kafamı salladım.

"Olur, çabucak hallederiz işimizi hangi belediyeye başvuracağız?" diye sordum merakla.

"Nilüfer Belediyesine başvuralım diye düşünüyorum, bu arada butik nerede?" diye sordu sevdiğim.

"Butikte Nilüfer'de madem Nilüfer'de başvuracağız o zaman Jimer'de yaptıralım tahlilleri olmaz mı?" diye sordum merakla.

Şimdi burada yaptır git Nilüfer'e başvur, sonra Nilüfer'den dön geri falan filan hiç gerek yok, gideceğimiz üç yer de birbirlerine yakın yerler çok fazla zaman kaybetmeyiz.

"Tamam öyle yapalım, hatta ne diyeceğim. Senin elbiseni de nikâh günü orada giy istersen nikâhtan birkaç saat önce? Hem üzerin kirlenir korkun olmaz hem de yetişememe telaşı olmaz." dediğin de söylediği mantıklı geldi.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin