Bölüm 60 - Part 1
"Sevgilim iyi misin?" diyen sevdiğimin sesi ile gözlerimi açtım ve başımı ona çevirdim.
"Değilim, gözlerimi açınca berbat oluyorum." dediğim de çaresiz bakışlar attı bana.
"Ne yapabilirim senin için söyle bana güzelim? Hostesten mide ilacı isteyeyim mi?" diye sorduğun da gözlerimi kapatarak iki yana salladım.
"Evden çıkmadan bir tane içtim, fayda etseydi ederdi en güçlü mide ilaçlarından biri." dediğim de sıkıntılı bir nefes verdiğini duydum.
"Bugün gitmese miydik? Sen iyi olunca giderdik?" dediğin de kafamı iki yana salladım.
"Tüm hazırlıkların en başında orada olmamız şart, Akif ve Tuna ikilisinin diline düşmeyelim, hiç onları çekemem. Zaten kendilerini bi' bok sanıyorlar, iyice götleri havaya kalkmasın." dedim tatsız bir şey içmiş gibi yüzümü buruşturarak.
"Ama yavrum böyle hasta hasta da hiç olmuyor gibi." deyince başımı iki yana salladım.
"Alışmalısın sevgilim, karın hasta olduğu zaman böyle oluyor. Keşke teyzemi dinleseydim de ayaklarıma çorap giyseydim!" dediğim de kıkırdadı.
"Eh anne sözü dinlemeyince sonu böyle oluyor." deyince mutsuzca kafamı omzuna vurdum.
"Ne bileyim böyle olacağını ya! Aşkım tuvalete gitmem lazım." dedim aniden karnıma vuran sancı ile.
"Ne oldu?" deyince elimi salladım.
"Bir şey olmadı bir tuvalete gidip geleyim." dediğim de kolumu tuttu ve konuşturmaya and içmiş gibi sorusunu yeniledi.
"Aşkım söyler misin ne oldu?" dediğin de göz devirdim bu defa.
"İshal oldum ne olacak, hep böyle olur hem midem hem bokum." dedim ve yüzümü yeniden buruşturup konuşmaya devam ettim. "Beni pis pis konuşturup da kendimden soğutma!" dediğim de kıkırdadı ve ayağa kalktı.
"Müsaade eder misiniz?" diyerek yanımızda oturan adamdan çıkmak için izin istedi.
Adam ayağa kalktığın da önden o ardından da beni sürükleyerek uçağın tuvaletine götürdü, dolu olmadığını gördüğüm de öyle bir mutlu oldum ki sanırsınız kocam bana çiçek alıp gelmiş o derece yani. Neyse hemen tuvalete girdim. Tuvaletteki işimi halletikten sonra çıktığım da midem hâlâ bulanıyordu ve karnımdaki sancı da henüz geçmemişti. Yüzüm buruşuk bir elim karnımda ve sevdiceğim koluma girmiş bir şekilde önden ben arkadan da sevdiceğim uçağın dar koridorunda koltuğumuza ilerledik, koridorun başındaki koltukta oturan adamı yerinden yeniden kaldırmak gerçekten hem onun için hem de bizim için oldukça yorucu ve rahatsız edici olacaktı ki bu gidişle de benim kalkmalarım olacaktı. Bunun sıkıntısını yaşarken istemsizce sevdiceğimin kulağına fısıldayarak konuştum.
"Keşke Bussines Class'tan alsaydık bileti, şirkete gider olarak göstermeyip cebimizden öderdik rahat giderdik." dediğim de o da benim gibi düşünceli bir şekilde yüzünü buruşturdu.
Yolculuğumuzu şirkete gider olarak göstererek uçak bileti aldığımız için diğer personellerin de hakkına girmemek için Economy sınıfından almıştık biletleri, ilk olarak araba ile gitmeyi düşünsek de benim bu rahatsız durumum yüzünden uçak tercihini yapmıştık, sanırım yaparken de yanlış sınıf tercihini yapmışız.
"Afedersiniz, acaba siz cam tarafına geçebilir misiniz? Eşimin midesi rahatsız da sürekli sizi kaldırarak rahatsız etmek istemiyoruz." dediğin de koltuğumuza gelmiş ve koridor kısmındaki koltukta oturan adama nazikçe ricada bulunuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Ficção Geral|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...