Selamlar herkese iyi akşamlar diliyorum 😊 Bir hafta ne çabuk geçti de bölüm günü geldi şaşkınım sanki bir önceki bölümü daha dün atmış gibiyim.🙈 Yeni bir hafta yeni bir bölüm ile geldim, birçoğunuz ana karakterin adını merak ediyorsun merak etmeyin yakın zamanda öğreneceksiniz 😊 Bölümü bırakıp kaçıyorum, siz okurken ben de ders çalışacağım😊
...&...&...&...
İnstagram Hikâyelerim; Ladynoktahikayeleri
...&...&...&...
Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• 3300
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbânu
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...Bölüm 36 - Part 1
"Deudieo nawassda! (Sonunda çıktınız!)" diyen ses ile kafamı çevirip hemen sol tarafıma baktım.
Polisler biz aldıktan sonra hep birlikte karakola geldik ve bizi bir odaya koyduktan sonra, herkes ortadan kayboldu. Yaklaşık yarım saat sonra geri gelip hem benim hem de onun ifadesini aldılar, bizim ifadelerimizden sonra hem Yang De Myung'un hem de hakem Joo Hyun Gi'nin ifadesini almışlardı, internetteki videoyu bana sorduklarında ise paylaşan hesap ben olmadığım için ve yurt dışından paylaştıkları için hakkımda hiçbir şekilde işlem başlatamamışlardı zaten birçok ülkenin twitterde trendine düşmüştü. Tabi bu kendiliğinden olmamıştı, beni seven arkadaşlarım sağ olsun her biri kendi ülkelerinde başlatmıştı kimileri mesleğini yapmak yerine şu anın trendi olan sosyal medya fenomeni olduğu için onların başlattıkları tagın devamını hayranları getirerek dünya gündemine oturmasını sağlamışlardı.
Yaptığımdan pişman mıyım?
Asla değilim, asla da olmayacağım.
Sonuç olarak polis memurları Hyun Gi'nin kimden rüşvet aldığını öğrenmek için michin dwaeji (çılgın domuz) lakaplı bir komiseri izinden getirtmişler. Adama neden öyle söyledikleri konusunda hiçbir fikrim yok ama adamın görüntüsü bile insanı ürkütmeye yeten cinstendi, bizim sorgumuza neyse ki o korkunç adam girmemişti.
Yang De Myung ile Joo Hyun Gi'nin sonunun ne olduğunu öğrenmek için karakoldan ayrılmak istememiştim, benim ayrılmak istememem üzerine sevdiğim herif de benimle birlikte karakolda kalmıştı. Hee Joo ve Benjamin bir iki kez içeri gelip beni götürmeye çalışsalar da kabul etmemiştim işin sonunu öğrenmeden buradan çıkmak bana haramdı. Yaklaşık iki saatlik bir beklemenin sonunda, izlenen videolar, bizim ifademiz, michin dwaejinin girdiği sorgular ile hem Yang De Myung hem de Joo Hyun Gi'nin itiraf ettikleri ve rüşveti Yang De Myung'un antrenörü olan ve aynı zamanda da amcası olan Yang Seo Joon'un vermiş olduğunu öğrenmiş olduk. Öğrendiğimiz bir başka şey ise Yang De Myung'u ve Yang Seo Joon'un sponsorları sponsorluklarını geri çektiğini duyurmuşlardı, bu da ayrıca sevindiğim bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Ficción General|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...