Selamlar herkese ben geldim ☺ Dün bölüm atamadın bu yüzden kusura bakmayın, geçen hafta da belirtmiştim düğünümüz var bu yüzden paylaşamayabilirim diye 🙈 Dün gece düğün hazırlıkları yüzünden vakit bulamadım bulduğumda ise uyuyakalmışım bu yüzden bölüm gelemedi 🙈 Haftaya bir sıkıntı çıkmazsa eğer görüşürüz inşallah ☺ Bölümü bırakıp kaçıyorum ☺
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• 3300
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
• Son Klan
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...
Bölüm 44 - Part 2Teyzem önce şaşırarak baksa da ardından mutlulukla baktı, bugün aldığım kararlarla her iki aileyi de çok mutlu ettim sanırım. Onlar mutlu olsun bana yeter, ben bir şeylerden fedakârlık etsem de hiçbir sorun yok.
"Nerede oturacaksınız?" diye sordu Batıhan abi.
"Yan dairede, zaten annem orayı Kâmer evlenince yerleşsin diye ayarlamış boş ev hem iki anneme de yakın mis, bundan iyisi şamda kayısı." dediğim de iki annemin de gözleri parlayarak bana bakıyor, Elvan annemin gözlerinin parlaması önce sönüyor aklına bir şey gelmiş gibi yüzü aydınlanıyor ama sonra yüzü lambası kapatılan oda gibi kararıyordu.
"Anne bir şey mi söyleyeceksin?" dedim Elvan anneme bakarak.
"Ben nasıl desem ki bilemedim, kendinizi baskı altında hissetmeyin sakın istemezseniz ben kırılacak değilim." deyince kafamı salladım olumlu anlamda.
"Söyle anne, seni dinliyoruz." dedi Kâmer annesine bakarak.
"Ben diyorum ki, yan dairenin salonu ile bu dairenin salonunu birleştirelim, ileride çoluk çocuğa karıştığınız da o ev size küçük gelebilir ev genişlemiş olur, hem de ikimiz de misafirlerimizi rahatça ağırlarız. Üstelik siz işe giderken de bir ordan çık bir burdan çık olmaz, ben evin içinde olurum çocuklara ulaşmak da kolay olur." deyince gözlerim parlar.
"Kız kalp kalbe karşıymış ya! Daireyi görünce benimde aklıma bu fikir geldi ama size söylemeye çekindim belki istemezsiniz diye, çok güzel olur benim için mutfağı da kırdırır orayı da odaya çeviririz. Senin mutfağı kullanmak konusunda benim sıkıntım yok açıkçası salona uygun istersen yeni takım alırız istemezsen senin takıma uygun bir takım alırız sen nasıl istersen." dediğim de yüzünde resmen güller açtı.
"İstemezsiniz diye çok korktum, olur kızım senin dediğin gibi yeni koltuk takımı alırız istersen mutfağı da düzenleriz." deyince kafamı gerek yok anlamında salladım.
"Hiç boşa para harcamaya gerek yok, senin takımların kullanılacak durumdaysa onları kullanırız, varken almak kadar saçma bir şey yok. Sadece dairenin diğer taraflarına eşyalar alırız, bir de salona takım alırız olur biter." deyince Elvan annemin gözleri parıldadı.
"Senin gibi gelini bulmak cidden zor, kimse gelip de kaynanasının mutfağını kullanmak istemez, üzerine bir de yeni takımlar almak ister, mutfağı yeni baştan dizdirmek ister." derken bi' utandım ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
General Fiction|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...