Herkese iyi akşamlar 😊 Bugün günlerden Cuma ve yeni bölüm ile ben geldim 😊 Şehir dışında olduğum için bölümü atmam biraz gecikti, o yüzden kusura bakmayın 🥺 Bölümü bırakıp kaçıyorum, haftaya yeni bölümde görüşmek üzere 😊
...&...&...&....
İnstagram hesabı; Ladynoktahikayeleri
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;• Heyvbanû
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...
Bölüm 33 - Part 1
Batıhan'ın da gelmesi ile artık anlatması gerektiğinin bilincin de olarak anlatmaya kendini hazırlamaya koyuldu, yaşadığı çok da normal bir olay değildi sonuçta bu yüzden ruhsal olarak kendini hazır hissetmemesi gayet doğaldı. Derin bir nefes aldı genç kız ve o anlara giderek yaşadıklarını ağabeylerine anlatmaya başladı.
"Staj yaptığım anaokulunu biliyorsunuz, üç ay önce yeni bir öğrenci geldi beş yaşında çok tatlı bir erkek çocuğu. İlk başlarda fark etmemiştim ama geldikten birkaç hafta sonra fark etmeye başladım, emin olamadığım için bir süre izlemek istedim ve izledim yaklaşık iki ay sonra izlediğimden emin oldum, ailesi çocuğu dövüyormuş. İlk başta anlamamıştım ama öğretmeninin verdiği ödevleri ya da aktiviteleri doğru yaptığı zaman, öğretmeni başını okşamak için hamle yaptığın da vuracakmış gibi korkup, ürküp geri kaçıyor. İlk böyle fark ettim sonra arkadaşlarıyla oynarken arkadaşlarının şiddet içerikli oyunlarına katılmıyor ve köşe bucak kaçıyor resmen, tüm bunlar yine de emin olmama yetmedi. Başka bir ipucu bulmak için gözlemlemeye devam ettim pek bir şey bulamadım ama bir gün yemek saatinde o gün çocuklar için sulu yemek yapmışlardı, yemeği üzerine dökünce değiştirmek için onu soyunma odasına götürdüm üzerindeki kazağını çıkarmamam için resmen benimle savaştı, kazağını çıkardığım da..." dedi ve duraksadı genç kız, o anlar tekrar gözlerinin önüne gelmişti ve nefesi daralmıştı resmen, gözleri dolmuştu ve zar zor aldığı nefesleri titrek bir şekilde veriyordu.
Gözlerini kapattığın da bir damla yaş düştü sağ gözünden yanağına, Batıhan uzandı ve kardeşinin gözünden düşen göz yaşını sildi, kendileri kız kardeşlerine kıyamazken bir fiske dahi vurmazken, vuramazken yüzündeki yara bere izi içini yakıyordu adeta.
"Devam et Cihanfer, seni dinliyoruz." diyen Musa Bey ile titrek bir nefes aldı ve kaldığı yerden yeniden anlatmaya başladı genç kız.
"Her yeri mosmordu, yara bere içindeydi benim gördüğüm de canım yanmışken ona bunu yapanın nasıl vicdanı vardı ki küçücük çocuğu bu hâle getirmişti? O günden sonra gözüm hep üzerinde oldu, konuşturmaya çalıştım ama nafile ben de amirim olan sınıf öğretmenine söylemekte çareyi buldum öğretmeni de konuşturmayı denedi ama çocuk konuşmadı, soruyu sorduğumuz an gözleri kocaman oluyor ve kirpikleri titriyordu, nefesi daralıyor ve resmen astım krizi geçiriyordu. Artık sormayı bıraktık ve çocuğu gözlemlemeye devam ettim, bugün babası almaya gelmiş çocuk görünce adamı korkup uzaklaşmaya çalışınca babasından şiddet gördüğünü anladım bunu öğretmenine de söyledim, öğretmeni de babası ile çocuğun iletişimini görünce tıpkı benim gibi çocuğu vermek istemedi, biz aramızda tartışıp konuyu müdireye taşımaya ve polise taşımaya karar vermişken ne olmuşsa çocuk babasından bağırarak kaçmaya başladı. Çocuğu arkama aldım, babası çocuğu istedi defalarca, tabii olarak vermedim bağırdı çağırdı yine de umursamadım, hatta adamın gözlerinin içine baka baka polisi aradım. Polisi aradıktan sonra çıldırdı bir anda ne olduğunu anlayamadan kendimi yerde buldum, kulağım da çınlıyordu kendime gelip, olanı algılamaya vaktim olmadan yüzümde tokatları ve karnımda da tekmeleri hissettim. Savunma sanatları öğretmeni Semra öğretmen var, o gün tüm gün dersi olduğu için okuldaymış bir an da adama zarar vermeyecek ve etkisiz hâle getirecek şekilde ekarte etmiş, gözlerimi açtığımda da burada yatıyordum başımda da doktor, hemşire, Esma ve polisler vardı." diyerek sözlerini tamamlayınca Musa Bey başını sakince salladı, Batıhan ve genç adam ise öfkeyle nefeslerini alıp veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Ficción General|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...