Bölüm 57 - Part 1

62 6 1
                                    

Bölüm 57 - Part 1

"18 Haziran 2021 Cuma, saat 14.00'te." diyerek tarihi açıkladıktan sonra ortamda bir sessizlik oldu, ardından da ilk olarak tepki Cihanfer'den geldi.

"Yaaaaa bir hafta sonraya mı aldınız yani? O zaman hemen elbiseye ve saça başa makyaja karar vermemiz gerekiyor!" diye heyecanla atıldığın da göz devirerek baktım ona.

"Saçıma karar verdim çoktan, kendi derdine yan sen." dediğim de gözleri kocaman açıldı.

"Ne zaman karar verdin ya? Nasıl haberim olmadı benim!" dediğin de boş gözlerle ona baktım.

"Abine aşık olduğum günün gecesi." diye yanıt verdiğim de gözleri şokla açıldı.

"Şaka yapıyorsun değil mi?" diye sorduğun da kafamı iki yana salladım.

"Yoo gayet ciddiyim, abine aşık olduğum gün onu aklımdan çıkaramadım onu bir daha görürsem ilan-ı aşk edeceğime karar verdim, ilan-ı aşkımı kabul eder ve evlenirsek düğünde ne giyeceğime ve saçıma, makyajıma, nikâhta giyeceğim elbiseye uygun olan saç modellerine ve makyajıma hep karar verdim, hatta birkaç modeli de telefonuma kaydettim. Alacağım elbiseye göre birini seçerim dedim ve şu an aklımda seçeceğim model." dedim gayet olağan bir şeyden bahsediyor gibi.

"Çilay yenge afedersin ama manyak mısın yoksa ruh hastası mısın?" diye sorduğun da birkaç saniye boş boş bakıp ardından sırıtarak cevap verdim.

"Her ikisiyim de ruh hastalığım, psikopat yanım, manyak yanım üçü bir arada nescafe gibi bende mevcut." dedim ve omuz silktim.

"Hayırlı olsun kuzum, gösterecek misin bize de saçı?" diye soran teyzem ile kafamı salladım ve Duhâ'nın yanından kalkıp yan yana oturan teyzem ve Elvan annemin ortasına sıkıştım.

Telefonumdan kaydettiğim saç modellerini açtım ve sırayla hepsini gösterdim, daha sonra da yaptırmak istediğim saç modelinde durup onlara da gösterdim.

"Gerçekten güzelmiş, beğendim ama kuzum diğer salık model olsa nasıl olur?" diye soran teyzem ile vereceğim cevabı düşündüm.

"Teyze elbisem omuz dekolteli bir elbise, saçlarım da oldukça uzun o yüzden bu modeli tercih ettim. Salık saç omuz dekoltesini kapatmasın istiyorum, yani elbisenin özelliği kalmaz o zaman." dediğim de Elvan annem kafasını sallayarak dinledi.

"Kız doğru söylüyor Gönül, omuz dekolteli bir elbise aldıysa topuz yapması iyi olur, hem omuz dekoltesini kapatmaz hem de o öğle sıcağında da kızı pişirmez. Yaz ayındayız bir de nikâh günün en sıcak saatinde olacak o yüzden topuz olması daha iyi." diyerek beni desteklediğin de teyzem de onay verdi.

"Doğru söylüyorsunuz ben o açıdan bakmadım, güzelmiş bu model beğendim. Kuaföre randevu ayarladın mı?" diye sorduğun da kafamı salladım.

"Bakayım nasıl bir model hala ben yapabilirsem evde yapalım bir daha gerek kalmaz kuaföre." diyen Deste ile kafamı salladım.

"Tamam gelin size de göstereyim." diyerek sevdiceğimin yanına kuruldum.

Akçın, Deste ve Cihanfer aynı anda ayaklanıp yanıma geldiler ve açtığım saç modeline baktılar, Cihanfer'in suratı buruş buruş olsa da Akçın ve Deste'nin suratı beğeni doluydu.

"Hayırdır görümcecik beğenmedin mi?" diye sordum buruşuk yüzüne bakarak.

"Valla yenge doğruyu söylemek gerekirse beğenmedim, hiç hoş değil bence ama sen beğendiysen de diyecek bir şey yok sonuçta senin nikâhın senin günün." dediğin de kafamı salladım.

"Bence güzel Cihanfer, yapabilirim de bu saçı buna göre bir de sade bir makyaj yaptık mı çok güzel olur." dedi Deste dalgın bir ses tonuyla.

"Ya şey yapsak ya bu örüğün olduğu kısma ve orta kısma ya da saçlarının uç kısmına biraz renk atsak çok güzel olmaz mı? Örük de çok hoş durur hem." diyen Akçın ile düşünce aklıma yattı ama hangi renk yapacağız ki?

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin