Selamlar herkese ☺ Bölüm günü ve ben geldim ☺ Kendimi yatağıma attım ve uyumadan önce bölümü paylaşıyorum 😂 Bu aralar derse ara verdiğim için tüm günüm ve gecem dizi izlemekle geçti resmen bir yılın acısını çıkardım 😂 O yüzden de uykusuz kaldım ve şimdi gözlerim gitmeden hemen bölümü atıp kaçacağım ☺ Sizin de yabancı dizi öneriniz olursa ya da kitap öneriniz olursa seve seve kabul ederim ☺ Bu ara Ahmet Ümit okumaya başladım ama tamamlayamadım 🙈 Neyse uzatmıyorum ve bölüm ile sizi baş başa bırakıp kaçıyorum ☺
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• 3300
...&...&...&...Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
• Son Klan
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...Bölüm 43 - Part 2
Akşam saat altı olmuştu ve biz yemekleri hazırlamış, şimdi de salondaki geniş masaya tabakları taşıyorduk, oldukça şık ve güzel olan masa bu akşamın anlam ve önemi için gayet uygundu, teyzemlerden sonra Batıhan abi ve eşini de çağırmıştı Elvan teyze yemeğe. Hep beraberken bu haberi vermek istediğini söyledi, aileden bir şey gizlenmeyeceğine göre hiçbir şekilde karşı çıkmadık bu duruma. Tüm rahat görünme çabalarıma rağmen beni bir stres basmıştı açıkçası çaktırmamaya çalışsam da elim sürekli terlediği için yıkayıp duruyorum, Elvan teyzenin bu hâlimi fark edip etmediğini de bilmiyorum ama sanki fark etmişte çaktırmıyormuş gibi geliyor bana yine de sesini çıkarmıyor.
Cihanfer ise kaş ve göz hareketleri ile benimle dalga geçiyordu şu an gayrı resmi olarak gelinleri olduğum için onun kafasına bir tane çakmıyorum ama şu gayrı resmi ilişki durumumuş resmiye dönsün o kafasındaki saçlarını cımbızla yolacağım, pislik kız Murathan ile evlenmek istediğin de göreceğim ben onu, nasıl uğraşacağım nasıl sinir edeceğim. Görümceliğin alasını yapacağım ona, şimdi eğlensin bakalım küçük hanım.
"Ver ben götüreyim." diyen Kâmer'e elimdeki su sürahisi ile erik şerbetinin olduğu sürahiyi uzattım, iyi ki almıştı yoksa terleyen elimden kayı gideceklerdi bir de sakar gelin diye dalga geçecekti birileri.
"Sofra tamam sanırım?" diyen Elvan teyzeye kafamı salladım.
"O zaman herkes gelene kadar ben bi' duş alayım siz de keyfinize bakın." deyince kafamı salladım.
"Sana bahsettiğim evi göstereyim mi?" dedi Kâmer annesi yanımızdan ayrıldıktan sonra, aslında iyi olurdu nasıl bir ev, nereyi nasıl yapacağız kafamda belirlemek daha iyi olurdu.
Hem alış veriş yaparken de ona göre yapar zaman kaybı olmazdı bizim için, hem belki de iç yapısını beğenmeyip değişikliklerin olmasını isteye de bilirim bu yüzden önceden görmek benim için iyi olacak.
"Olur bakalım, hem belki değişmesini istediğim noktalar olabilir." deyince kafasını salladı ve birlikte kapıya ilerledik, anahtarlıktan bahsettiği dairenin anahtarını aldıktan sonra önde o arkasında ben ayakkabılıktan aldığımız ayakkabılarımızı giydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
قصص عامة|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...