Selamlar, İyi Akşamlar ve Hayırlı Ramazanlar herkese 😊 Geçen hafta vizelerim yüzünden bölüm gelmemişti ama söz verdiğim gibi bu hafta yeni bölüm ile geldim 😊 Bir dahaki sınav zamanına kadar yeni bölümler tam gaz gelmeye devam edecek 😊 Bu arada yeni bir hikâye yayınladım, texting tarzı ve gençlik, lise tarzı bir kısmı gerçekte yaşanmış bir hikâye adı 3300 hepinizi yeni hikâyeme bekliyorum 😊Evet duyurumu da yaptım, bölümü bırakıyorum ve kaçıyorum 😊
...&...&...&...
İnstagram Hesabım; Ladynoktahikayeleri
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• 3300
...&...&...&...Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbânu
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...Bölüm 35 - Part 2
"Geuligo seungjaneun yangdaemyeong! (Ve kazanan Yang Dae Myung!)" diye bağıran adam ile Glory'nın düşen yüzünü görünce kalbimde bir yerler incindi.
Bu kadar çabalamış ve faullere karşı koymuştu lâkin şerefsiz hâkem Dae Myung denen orospu çocuğunu kazanan ilan etmişti tabi benim planımdan habersiz yapmıştı bunu. İşte benim planım burada başlıyor, bakalım işinden olunca ve diğer pezevenk de diskalifiye edilince ne yapacaklardı. Seslerin birbirine karıştığı esnada elimdeki telefona bakarak ayağa kalktım ve tabiri caizse götümü yırtarcasına bağırmaya başladım. Tabi bunu jüriden uzakta yapacak kadar aptal değilim!
"Sesang-e! Gyeong-gi jojeong-i issseubnikka?(Aman Tanrım! Maçta şike mi varmış?)" dediğim de raunt bitmeden örgütlediğim Benjamin ve Hee Joo'da benimle birlikte nida koyverdi.
"Nan midji anh-a! Jinjja? (İnanmıyorum! Gerçekten mi?)" diyen Hee Joo iken
"Gyeong-giga iss-eoyo! Mabsosa, jojagdoen gyeong-giyeoss-eo! (Şike varmış! Aman tanrım, maç hileli bir maç olmuş!)" diye bağıran da Benjamin'di.
Bu iş bu kadardı işte, bakalım o geri zekalı hakem ve yandaşı Dae Myung çöpü ne yapacaktı? İstediğim olmuştu, jüri üyeleri duymuştu şimdi alacakları tavır ne olacaktı izleyip görelim. Eh ilk tepki jürilerden önce hemen yanımızda oturan ve bizim şike var diye bağırdığımızı duyan bir ajumma ile agassi olmuştu.
"Sihab-iya? (Şike mi?)" diyen ajumma iken,
"Gyeong-gi sujeong-i issseubnikka? (Maçta şike mi varmış?)" diye soranda agassiydi.
Hızla ona döndüm ve kafamı sallayarak onayladım, ardından da elimdeki telefonu ikisinin tabiri caizse gözlerine sokarak oyanayan videoyu gösterdim.
"Yeogi simpan-eun Yang De Myung-i seunglihagi wihae don-eul bad-assdago malhabnida. (Bakın, burada hakem söylüyor Yang De Myung kazansın diye para almış!)" dediğim de dikkatle videoyu izlemeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Fiction générale|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...