Herkese merhabalar, dün bölüm gelemedi bunun sebebi hem şehir dışındayım hem de bulunduğum yerde çocuk bakıyorum bu yüzden günüm dolu dolu geçiyor ve pek vakit bulamıyorum 🤦♀️ Haftaya inşallah böyle bir problem olmayacak çünkü eve döneceğim bölümler tam çabasında gelecek 😊Keyifli Okumalar 🌺
Bölüm 57 - Part 3"Bu başarı sadece benim başarım değil, bu başarı benim ile birlikte en alt tabakadan üst tabakaya kadar tüm çalışanların başarısı. Onların emekleri ve özverileri olmasa eminim ki ben bu kadar başarılı olamam, bir yerlerde mutlaka aksaklıklar çıkar." dedim nazikçe.
"Ben de tek başıma bu başarıyı kazanmıyorum, benim gibi ağabeyim de harıl harıl çalışıyor, fabrikadan şirkete kadar tüm personellerimiz çaba ve emek harcıyor. Biz büyük bir ekip olarak bu başarıyı sağlıyoruz, zaten bizden önce de babama aitti bu başarı o belli bir seviyeye getirdi bize de devamını getirmek kaldı." dedi oldukça mütevazi bir şekilde.
"Ne kadar da güzel gençlersiniz siz? Gerçekten çok güzel yetişmişsiniz, başarıyı sadece kendinize mâl etmiyorsunuz çalışanlarınız ile elde ettiğinizi söyleyecek kadar egodan yoksun ve alçak gönüllüsünüz. Bu devirde böyle alçak gönüllü ve egodan yoksun gençleri bulmak çok zor, ailenizi de içten tebrik etmek gerekir." dedi Ayzıt Hanım beğeniyle.
"Teşekkür ederiz." dedim mahçupça gülümseyerek.
"Sohbete dalıp sormayı unuttum kusura bakmayın, ne içmek istersiniz?" diye sordu Aça Hanım.
"Soğuk su alabilirim ben." dedim bu sıcakta ne kahve ne de çay gibi sıcak şeyler istiyorum, soğuk su en iyisi gelecek.
"Ben de soğuk su alayım zahmet olmazsa." dedi sevdiceğim de nazik bir şekilde.
Aça Hanım yanımızdan kalkıp giderken biz oturmaya devam ettik, sessizce kendi aralarında konuşan kadınlardan gözlerimi alıp sevdiceğime çevirdiğim de elinde telefon ile bir şeyler yapıyordu ne yaptığına baktığım da whatsapptan mesaj atıyordu.
Agalar 18 Haziran 2021 Cuma günü saat 14.00'te Nilüfer Belediyesi'nde nikâhım var hepinizi bekliyorum.
Mesajı yolladıktan sonra oradan çıktı ve bir başka gruba girdi, gruptaki isimlere baktığım da yabancı isimler mevcuttu sanırım sevdiceğimin üniversiteden arkadaşlarının olduğu whatsapp grubu olduğunu anladım.
Guys, I have a wedding at Bursa Nilüfer Municipality on Friday, June 18, 2021, at 14.00, you are all invited. (Millet, 18 Haziran 2021 Cuma günü saat 14.00'te Bursa Nilüfer Belediyesi'nde nikâhım var, hepiniz davetlisiniz.)
Sevdiceğimin yazdığı mesajdan sonra gruptakiler mesaj atmaya başladılar, sanırım herkes sevdiceğimin evleniyorum diye mesaj atmasını beklemiş bizimkiler gibi meraklılar galiba.
Hey, who are you marrying?(Hey, kiminle evleniyorsun?)
Mesajı atanın ismine baktığım da Ajim Dretmer diye birinin yazdığını gördüm, acaba hangi milletten? İsmi garip sanki slav halkından gibi.
Are you getting married? I do not believe! This must be a joke!(Sen mi evleniyorsun? İnanmıyorum! Bu bir şaka olmalı!)
Allah Allah niye inanmıyor acaba? Kâmer'de benim gibi evliliğe bir dönem tövbe edengillerden mi ki? Benimkiler hep evlenmeyeceğimi söylediğim için inanmamışlardı, acaba sevdiceğiminkiler niye inanmıyor. Yazan kimmiş bu mesajı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
General Fiction|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...