Selamlar herkese, bugün günlerden Cuma'ymış ve ben bunu unuttum 😂 Az evvel Tv'ye kapatmadan ne var diye kanallara bakarken bugün Cuma olduğunu anladım ve telaşla bugün bölüm günüm dedim🤦🏻♀️🙈😂 Artık telefonuma hatırlatma kuracağım bugün için nedense unutuyorum 🤦🏻♀️🙈 Bir hafta ne çabuk geçip gidiyor ben de anlamıyorum gerçekten 🙈 Sizleri bölüm ile baş başa bırakıp kaçıyorum☺️ Bu bölüm çok bomba bir bölüm olacak şimdiden minik bir spoiler veriyorum🙈
...&...&...&...
Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• Reşid - Hakkın Yolunda Serisi - I
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
• Son Klan
• 3300
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...
Bölüm 48 - Part 1
Nişanımızın ve nikâhımızın üzerinden yaklaşık iki hafta geçmişti, parmağımdaki yüzüğe bakarken deli gibi hoplaya zıplaya yürümek istiyorum, sürekli dans edip şarkı söylemek istiyorum ve bunları yapıyorum. Evet açıyorum müziği deli gibi dansın dibine vuruyorum ama bunu gizlice ve kısık sesle yapıyorum, kendi odamda yapıyorum bunun sebebi ise Akçın.
Ah, olaylar oldu hem de ne olaylar!
Akçın ve Batu ayrıldı, bu üçüncü olay.
İlk ve ikinci olayı anlatayım en iyisi.
İlk olayı anlatacak olursam, Akçın'ın korktuğu başına geldi abisi nişanın ertesi günü sabahına bizim mahalleye gidip bağırıp çağırmış. O gün tabiki Batu'nun teyzeleri de onlardaymış, doğal olarak bu bağırtıları çağırtıları duyup Akçın'ın abisinin ağzından çıkan her söze resmen körü körüne inanıp bir kere bile sorgulamamışlar. Akçın ve Batu nikâh için belediyeye gideceklerdi ve Akçın'la ben, Deste, teyzannem, dayım, yengem, Emel ve Yunus abim hazırlanıyorduk, nikâh öğlen olacağı için pek de acele ettiğimiz söylenemez Akçın kuaföre gitmek yerine Deste'nin saçını ve makyajını yapmasını istedi ki zaten nişanımızda da kendini kanıtladı.
İkinci olaya gelecek olursam, biz Akçın'ın odasında onu hazırlarken, zil çaldı bir anda Batu'nun gelmesine vakit var olduğunu düşünerek hepimiz şaşkınca kimin geldiğine bakmak için salona geçtiğimiz de kaşlarını çatmış, gözleri öfkeyle Akçın'a bakan bir Batu'nun teyzesi beklemiyorduk tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Narrativa generale|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...