Selamlar hepinize, yeni bölüm ile ben geldim biraz geciktim ama geldim, haftaya yeni bölümde görüşmek üzere ☺️
...&...&...&...
Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• Reşid - Hakkın Yolunda Serisi -I
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
• Son Klan
• 3300
...&...&...&...
Keyifli Okumalar
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın
...&...&...&...
Bölüm 49 - Part 3
Gözlerimi bir kez daha bilgisayarın ekranından sağ köşede duran saate indirdim gelmesine yaklaşık on beş dakika vardı, artık hazır olup onu beklesem iyi olacak çok özlemiştim, bir an önce kavuşmak en iyisiydi. Önce önümdeki dosyayı kapattım ardından şarkıyı ve bilgisiyarı, son olarak da masamın üzerini bir düzene soktum, girdiğim de fark etmediğim ama masanın üzerinde oyalanırken fark ettiğim sol köşedeki ofis telefonundan sekreterimin dahili numarasını çevirdim, onu odama çağırdım. Kapım tıklandığın da tıklayan kişiye içeri girmesini söyledim.
"Çilay Hanım, buyrun?" dedi ne diyeceğimi merak ederek.
"Sevda Hanım ben bu dosyalara baktım, işim bitti. Aldığınız yere götürebilirsiniz, işiniz yoksa dosyaları bıraktıktan sonra siz de çıkabilirsiniz." dediğim de yüzünde bir buruşma oldu.
"Ne odu?" diye sordum tek kaşımı kaldırarak.
"Selma Hanım, Tuna Bey'in kendisine verdiği dosyaları kontrol etmem için bana getirdi, bu akşam mesaiye kalacağım o yüzden." dediğin de kaşlarımı kaldırdım.
"Kendisi niye yapmıyormuş?" diye sordum kollarımı göğsümde birleştirerek bir adım ona yaklaştım.
"Erken çıkacakmış işleri varmış, bu yüzden benim yapmamı istedi." dediğin de kafamı sinirle iki yana salladım, sorumsuz insanlardan cidden nefret ediyorum.
"O dosyaları götürüyorsun Selma Hanım'ın masasına koyuyorsun ve sen çıkıyorsun. Bundan sonra da benim işim ve dosyalarım dışında kimsenin dosyalarına, işine karışmıyorsun bir şey isteyen olursa da Çilay Hanım izin vermiyor de." dediğim de kaşları hüzünle büküldü.
"Ben yeni olduğum için böyle bir imkânım yokmuş, bana verilen her işi yapmak zorundaymışım." dediğin de gülümsedim demek öyleymiş? Eh biz de yenilere hadlerini bildirmesini bilirim.
"Gel bakalım sen benimle, şu dosyaları göster bana." dediğim de kafasını salladı ve odadan çıktı.
Onun ardından ben de çıktım ve birlikte girişteki geniş masaların olduğu odaya ilerledik, masasının yanına gittiğimiz de bayağı bir dosya yığını vardı masasında, gözlerimle Selma Hanım'ı aradığım da elinde törpüsü, kulağında telefonu ve ağzında sakızı ile oldukça rahat bir pozisyondaydı. Ben ona o rahtlığı şimdi gösteririm, dosya yığınından birkaç tane dosyayı aldım ve Sevda'ya kafamla işaret ettim geri kalanı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
قصص عامة|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...