Selamlar yeni bölüm ile ben geldim ☺️ Sanırım biraz geç bir vakit geldim, bunun için kusura bakmayın 🙈Yeni bir kurgu üzerinde çalışıyorum ve onun için kapak yapıyordum bu yüzden de bu akşam bölüm günü olduğunu unutup paylaşmayı aksattım bunun için affınıza sığınıyorum🙈 Daha önce denemediğim bir konuda kurgu yazmaya başladım ve tanıtım bölümünü yarın akşam saat 22.30'da paylaşacağım merak ediyorsanız eğer profilimden ulaşabilirsiniz ☺️Sizi bölüm ile baş başa bırakıp kaçıyorum ☺️
...&...&...&...
Devam Eden Hikâyelerim;
* Hülle
* 3300
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;
* Heyvbanû
* Son Klan
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌸
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌸
...&...&...&...
Bölüm 45 - Part 4
"Efendim anne?" diyerek çalan telefonunu açan Kâmer ile dikkatimi ona verdim, Elvan annem ne diyecekti acaba?
"Tamam anne, söylüyorum tamam anne. Bekliyoruz, görüşürüz." dediğin de geldiklerini ve bir şey söyleyeceğini anladım.
"Annemler geliyorlarmış, on beş dakikaya burada olurlarmış. Abdestiniz yoksa, abdest alın diyor geldiklerinde hemen nikâh kıyılacakmış." dediğin de kafamı salladım.
"Nasıl alacağız? Makyajım bozulacak nişandan sonra olur diye öncesinden almadım." dediğim de endişeli ifademle yüzü asıldı ve kafasını sallayıp telefonuna yöneldi.
"Anne, makyajım bozulacak nasıl yapacağız diyor Dide." dediğin de Elvan annem bir şeyler söyledi ama ne söylediğini duyamadım.
"Tamam anne bekliyoruz." dedi yine ve ardından telefonu kapattı.
"Cihanfer geliyor, makyajını o yapacakmış sen abdest al. Ben de alacağım." deyince kafamı salladım ve oturduğum yerden kalktım.
"Akçın bana yardım eder misin?" diye sordum.
"Tamam." diye cevap verdi.
"Lavabo var mı burada acaba?" diye sordum etrafıma bakınarak, odanın içinde bir oda gördüğüm de o tarafa doğru ilerleyip kapıyı açtığım da geniş bir tuvalet ve lavabo beni karşıladı.
Cam bir panel ile tuvalet ve lavabo ayrılmıştı, her iki tarafın genişliği de orantılı bir şekilde ayarlanmıştı, iki tarafta da kullanan kişi rahatça hareket edebilirdi de burada terlik bir şey yok nasıl abdest alacağım ya? Mutsuz bir şekilde tuvaletin kapısının önünden odaya döndükten sonra Kâmer'e baktığım da ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Ficción General|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...