Selamlar herkese bu wattpade ne oldu anlamıyorum, bilgisayardan belki 3 - 4 kez hikâyelerim kısmına girmeye çalıştım ama bir türlü olmadı bölümü telefondan paylaşıyorum 🤦♀️ Haftaya yeni bölümde görüşmek üzere 🙋♀️
...&...&...&...
Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• Reşid- Hakkın Yolunda Serisi - I
...&...&...&...
Tamlanan Hikâyelerim;• Heyvbânu
• Son Klan
• 3300
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...
Bölüm 49 - Part 2Asansör de o sırada otoparka inmiş oldu, biz indikten sonra arabaya ilerlerken asansörün yukarı doğru çıktığını göz ucuyla gördüm, Andıç'ı takip edip onun açtığı arabasına bindim emniyet kemerini bağlarken telefonumun mesaj bildirim sesini duydum. Kemeri taktıktan sonra çantamdan çıkardım, kimden geldiğine baktım.
Afiyet olsun Okyanus'um, biz de şimdi çıkacağız yemeğe, abimin selamı var sana 😘
Sevdiceğimin mesajını okuduktan sonra yüzümde gülümseme ile ihemen cevap vermeye başladım.
Size de afiyet olsun bebeğim, benden de selam söyle abime 😍😘💜
Telefondan başımı kaldırdığım da Andıç'ın çoktan ana yola çıkmış olduğunu gördüm, araç ilerlerken ortam sessizdi ve ikimizden de tek kelime çıkmıyordu. Yeniden telefona döndüm ve instagramda gezmeye başladım, sıkılıp instagramdan çıktığım de Licay'a mesaj atmak geldi aklıma. Uzunca bir zamandır onunla uzun uzun konuşmadık, onun bir derdi vardı ama bizi uzak tutuyordu, nedenini anlamaya çalışsam da biraz eksik hissetmiyor değilim çünkü ona yetemiyorum düşüncesi zihnimin damarlarında kol gezerken, kalbime aksedip ne kadar negatif his varsa tüm vücuduma dolduruyordu. Hızla whatsappa girdim ve arşivlediğim mesajlardan Licay'ın mesaj penceresine girdim.
Kuzum ne zamandır konuşamıyoruz, neyin var? İyi misin? Bir sorun varsa konuşalım, yardım edebileceğim bir şey varsa seve seve ederim😘
Mesajı gönderdikten sonra whatsapptan çıkıp ekranı kapattım, gözlerimi etrafta gezdirdim az kalmıştı sanırım yolumuz.
"Daha ne kadar var?" diye sordum konumunu bilsem de tam olarak yerini bilmiyorum.
"Az kaldı, birazdan orada oluruz." derken dikiz aynasından arkaya bakıyordu, neye baktığını merak ederek başımı arkaya çevirip baktığım da beyaz renkli bir jipin durduğunu gördüm.
"Tanıdık mı?" diye sordum merakla.
"Tuna'nın yeni arabası, seninle evlenince lâzım olacakmış." dediğin de alayla güldüm.
"Hayaller hayatlar işte." derken başımı iki yana sallıyordum.
"Geldik." dediğin de etrafıma bakındım, oldukça ferah ve yeşillik bir alanın ortasında geniş bir ahşap yapı duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
General Fiction|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...