Selamla saat, hayırlı akşamlar ᥬ😊᭄ Nasılsınız iyi misiniz bakalım ᥬ😊᭄ Bugün günlerden Cuma ve ben yeni bölüm ile geldim ᥬ😊᭄ Bölümü seveceğinizi düşünüyorum, haftaya yeni bölümde görüşmek üzere Hoşça kalın ᥬ🥰᭄
...&...&...&...
Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• 3300
...&...&...&...Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...Bölüm 39 - Part 1
"Heyecanlı mısın?" diye soran Kâmer ile bakışlarımı camdan çevirip ona baktım.
"Niye heyecanlı olayım?" diye sordum gözlerimi kısarak.
"Türkiye'ye dönüyoruz ya?" dediğin de gülmemek için kendimi zor tuttum.
"Yani? Her sene yaptığım bir şey bu pek heyecanlandığım söylenemez." dediğim kaşlarının çatıldığını görünce bundan zevk aldım.
"Ben yanındayım." deyince şeytan dürttü yine.
"Ee yani? Sonuçta evli mutlu çocuklu olarak balayından dönmüyorum sadece Kore'den dönüyorum." dediğim de kaşlarının iyice çatılıp suratının asılması ile kıkırdamaya başladım.
"Sen yine benimle uğraşıyorsun!" dedi bıkkın bir ses tonuyla.
"Seviyorum ne yapayım." derken gülümsüyordum, benim sözlerim ile o da gülümsedi.
"Ben de seni seviyorum." dediğin de içimde taşan sevgi ile ona baktım.
Yaklaşık bir aylık bir sürecin sonunda altın kemeri alan sevdiceğim ile Türkiye'ye dönüş yapıyoruz, bir ay boyunca birbirimizi iyice tanımış, neler istediğimizi neler istemediğimizi konuşmuştuk.
1 Ay Önce
Otele geldiğimiz de önce beni arabadan indirdi ardından da bavulum ile çantalarımı alarak arabayı valeye verdi, otelin içine eşyalarımı bıraktıktan sonra yanıma gelip yürümeme yardım etti. Aslında yürüyebilirdim oraya kadar ama bileğimin baskı yapıp işler aha kötü olmasın diye kabul etmemişti bunu ve bana yardım ediyordu, ben de sesimi çıkarmıyordum. Madem sevdiği için bir şeyler yapmak istiyordu yapsındı o zaman benlik sıkıntı yok. Hem olur da ona anlattıklarımdan sonra benden ayrılmak isterse benim için avuntu anısı olarak kalırlardı.
Bellboy'un yardımıyla eşyaları odama çıkardık, beni koltuğun üzerine oturtup kendisi bavulumu boşaltmaya başlamıştı bile. Yerleştirmesine gerek olmadığını söylesem de beni dinlememişti, elbiselerimi güzelce yerleştirmeye koyulmuştu. Ben ise elimde telefon ile onun birkaç pozunu çekmiş, ardından da sosyal medyada gezmeye başlamıştım, aklıma onun bu hâlini paylaşmak gelse de bu durumdan hoşlanmayacağını düşünerek vazgeçtim.
"Bunları ne yapayım?" dediği esnada kafamı ekrandan kaldırıp gösterdiği şeye baktığım da kirli çamaşırlarımın bulunduğu çamaşır çuvalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Ficción General|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...