Bölüm 45 - Part 2

102 13 4
                                    


Selamlar millet, nasılsınız, nasıl gidiyor? Bugün günlerden Cuma ve bölüm günümüz, yeni bölüm ile ben geldim ☺️ Bu arada bugün Mevlid Kandili'ymiş hepinizin Mevlid Kandiliniz mübarek olsun ☺️ Bu aralar başım o kadar kalabalık ki günleri bile şaşırıyorum, hatta hangi günde olduğumuzu bile unatacak kıvamdayım... Neyse ki bugün bir vesile ile Cuma olduğunu unutmadım ve sizleri bölüm ile buluşturuyorum ☺️  Çok uzatmıyorum sizi güzel bir bölüm ile başbaşa bırakıp kaçıyorum ama kaçmadan önce de size güzel bir haber vermek istiyorum☺️ Yeni bir kurgu üzerinde çalışıyorum ve konusu da bence güzel, daha önce denemediğim bir tarz umarım yazmayı başarabilirim.☺️ Şimdilik taslak mevcut olsa da ilerleyen zamanlarda umarım yazmayı oturturabilirim☺️ Kurguyu paylaştığım an sizleri de bilgilendireceğim☺️ Haberimi de verdiğime göre kaçabilirim☺️


...&...&...&...


Devam Eden Hikâyelerim;

* Hülle

* 3300


...&...&...&...


Tamamlanan Hikâyelerim;

* Heyvbanû 

* Son Klan 


...&...&...&...


Keyifli Okumalar 🌺

Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺


...&...&...&...



Bölüm 45 - Part 2 


Anladığınız üzere bugün günlerden pazar ve bizim nişan günümüz, güzellik merkezinden çıkıp nişan için ayarladığımız restoranta geçeceğiz, nişanımızı yapacağız ardından da evde dini nikâhımız kıyılacak Haziran'daki düğünümüz için hazırlıklar başlayacak. Bugün sabah erkenden kalktık ve güzelce hazırlandık, duş almayı isterdim ama tüm gün hareket hâlinde olacağımız için duş almamayı tercih ettik, randevu aldığımız güzellik merkezinde saçlarımız zaten işlem yapılmadan önce yıkanacak diye anlaşmıştık, bunun yanı sıra daimi müşterisi olduğum için -iki yıl önce lazer epilasyon için gelmiştim ve oldukça memnun kalmıştım- özel odalarında duş alabilecektik, saçımız ve makyajımız yapıldıktan, kıyafetlerimizi giymeden önce banyoya geçecek boyundan aşağı yıkanıp kıyafetlerimizi öyle giyecektik ki öyle de yaptık.

Evde kahvaltımızı halledip yeniden bir süpürüp sildikten sonra, gelecek misafir falan olursa -pek gönlüm gelmelerinden yana değil ama teyzemin arkadaşlarının böyle bir huyu var- diye hazırladığımız yiyecekleri hemen hazır olması için ayarladıktan sonra teyzem evde kalırken, biz Akçın ve sevdiceklerimiz ile önce kuru temizlemeciye verdiğimiz kıyafetlerimizi aldık ardından da sevdiceklerimiz bizi güzellik merkezine bıraktı. Nişan akşam sekizde yapılacaktı, biz ise öğlen birde güzellik merkezine varmıştık, önümüzde sekiz vardı hazırlanmamız için önce bir duş aldık, üzerimizdeki gerginliği atmak için, duştan sonra güzel bir masaj yapılarak gerginleşen vücudumuzu yumuşattık ardından da saçlarımız yıkandı, ve makyajımız yapılmaya başladı, makyajdan sonra saçlarımızı yaptırdıktan sonra yukarı duş almaya çıktık, duştan sonra vücudumuzu losyonlar ile masaj yaparak güzel kokmasını sağladıktan sonra elbiselerimizi giyip son rötuşlar için aşağı indik. Son rötuşlarımız da yapıldıktan sonra artık gitme vakti gelmişti.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin