Ve Finalimizin son partı ile geldim :) Ne söyleyeceğimi bilmiyorum ama Çilay ve Duhâ benim için çok özel, yerleri çok farklı. Çilay karakteri herkesten ve her şeyden kaçmak istediğim bir dönemde ortaya çıkan bir karakterdi, kimi zaman Çilay'da beni okudunuz, kimi zaman da bende iz bırakan insanları okudunuz. Bu kitapta olan tüm karakterlerin benden ve etrafımda bana dokunuşu olan kişilerin izleri bulunmakta bu yüzden daha da özel yapıyor. Bunun yanı sıra bu kitap benim ilk kitabım, kimi zaman sorunlarım yüzünden aksatsam da kimi zaman da hataya düşüp buradan kaldırmış olsam da sonunda yine burada son bulmasından çok memnunum.Belki okurken çok sıkıldınız, belki yeter artık bitsin dediniz, belki bu detaylara ne gerek vardı dediniz, olabilir herkes her şeyi beğenmez her şey herkese hitap etmez. Bu kitap benim ilk göz ağrım olduğu için ve büyük bir hevesle yazdığım için birçok hatalarım olmuş olabilir, bunlar için affınıza sığınıyorum. Belki ileride yeniden Çilay ve Duhâ ile daha olgunlaşmış bir benle görüşürsünüz, belki de çok farklı bir Çilay ile Duhâ okursunuz bilmiyorum şu an kafamda açıkçası birçok düşünce dönüyor ama hangisini yapacağım kararsızım net bir karar verdiğim de sizinle de paylaşacağım elbette :)
Ben buradan ayrılacak mıyım? Hayır yine bir makine gibi çalışan aklımdan geçen kurgularım ile gelmeyi düşünüyorum, diğer kurgularıma da göz atmanızı isterim elbette :) Kimileri acemi eserlerim kimileri de olgunlaştığım süreçte yazdığım eserlerim :) Belki bir Çilay ya da Duhâ bulamayacaksınız ama orada da başka bir ben bulacağınıza eminim :)
O zaman şimdilik vedalaşalım ve yeni kurgularımda buluşalım ne dersiniz?
Ah, yeni kurgu demişken Ocak ayında yeni bir kurgu ile geleceğim, daha önce yazmadığım bir tarzda yazmayı denedim profilimde tanıtım bölümü bulunmakta ama henüz bölümleri gelmedi. Şu an bölümleri düzenleme aşamasındayım ve en kısa sürede de bölümleri atmak istiyorum, bu defa aksama veya bahane olmadan tüm bölümleri saatinde ve zamanında atacağımdan emin olabilirsiniz :)
Yeni paylaşacağım kurgumda Duhâ'da yaptığım hataları yapmamaya çalıştım, umarım herkes tarafından sevilen bir kurgu olur şimdiden keyifli okumalar diliyorum :)
Kurgumun adını söylemedim değil mi?
Kurgumun adı Reşid, profilimde bulup kütüphanenize ekleyebilirsiniz henüz tanıtım bölümü dışında hiçbir bölümü elbette yok ilk bölümü paylaştığım gün buradan ve tüm kitaplarımdan da duyurusunu atacağım ve profilimde de paylaşacağım takip ettiğiniz takdirde oradan da görebilirsiniz :)
Kendinize iyi davranın, sevgiyle kalın!
Bu arada bol bol yorum yapmayı da unutmayın!
Duhâ, Çilay, Akçın, Tibet, Gönül, Elvan, Murat, Cihanfer, Deste, Batıhan hepsi sizi çok seviyor ve hepinize veda edip bol selam söylüyor. Sizlerin de onlar hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorlar, onları merakta bırakmayın :)
***
Ulrich'in söylediği Şarkı; Annen Mein Kantereit - Hurra Die Welt Geht Unter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Ficción General|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...