Bölüm 49 - Part 1

80 7 3
                                    


Selamlar herkese bugün günlerden cuma ve yeni bölüm ile ben geldim ☺️Normalde akşamları atıyorum bölümü ama bugün aşırı yorgun hissettiğim bir gün olduğu için akşam paylaşamama ihtimaline karış gün içinde atmak istedim ☺️ Yarın itibariyle 2023 yılına ilk adımlarımızı atacağız, umarım yeni yılda hepinizin istekleri, dilekleri, beklentileri gerçekleşir ☺️ Benim açımdan bu yıl pek de tatmin edici bir yıl değildi, önümüzdeki yılın sonunda umarım bu yılın sonunda hissettiğim hislerin hiçbirini hissetmem ☺️ Yeni yılınız kutlu olsun, haftaya yeni bölümde görüşmek dileğiyle ☺️


...&...&...&...


Devam Eden Hikâyelerim;

• Hülle

• Reşid - Hakkın Yolunda Serisi -I


...&...&...&...


Tamamlanan Hikâyelerim;

• Heyvbanû

• Son Klan

• 3300


...&...&...&...


Keyifli Okumalar 🌺

Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺


...&...&...&...


Bölüm 49 - Part 1



Öpüşüp koklaşıp vedalaştıktan sonra ben yukarı Yolça'ya çıktım, o da kendi işine gitti. Bir süre Yolça'ya gelemeyecekti çünkü kendi şirketinin sorunları ile başı oldukça kalabalıktı, onlarla ilgilenecekti, vekâletini bana verdi onun yerine imzalar bende olacak. Ofisten giçeri girdiğim de dizaynın değiştiğini gördüm şaşkınca bakarken, benim olmadığım kısa süre boyunca bayağı bir değişiklikler olduğunu gördüm. Öncelikle ofisten içeri girildiğin de geniş alana kurulmuş olan çalışma masaları kalkmış ve o geniş alan daraltılmış ikili bir koltuk ve yanına yüksek, tekli bir masa konulmuştu duvarın rengi şarap rengine dönmüş ve daha önce görmediğim bir tablo duvara asılmıştı. Alan antre şeklinde yapılmıştı ve biraz ilerlediğim de sol tarafta çalışma masalarının olduğunu gördüm, masalarda oturanların ise harıl harıl çalıştığını da gördüm. Yeni yüzler vardı eski yüzlerden de vardı, odanın önünden geçip koridora girdiğim de Tuna'nın, Furkan'ın odasının önünden geçtikten sonra benim için ayrılan odayı hemencecik buldum. Odanın kapısını açıp girdiğim de ferah bir oda beni karşılamıştı, tam istediğim gibiydi o da kocamandı öncelikle. Odadan içeri girildiğin de kasvetli duvarlar yerine kocaman bir camdan duvarlar, balkon ve bir platform karşılıyordu. Platformda iki masa karşılıklı ve cama da yanlamasına konulmuştu, platformun altında birkaç adım ilerisinde tam ortada geniş bir oturma takımı vardı, sağ tarafta bir toplantı masası ile sandalyeleri ve sol tarafta da geniş dolaplar mevcuttu dolapların cama doğru olan tarafında bir kapı vardı bir de, gidip kapıyı açtığım da bir geniş oda daha karşılamıştı beni. Çok geniş değildi elbette ama içinde iki tane tek kişilik bir yatak, iki kapaklı bir dolap ve yine bir kapı vardı orasının da tuvalet olduğunu düşünüyorum. Odadan çıkıp masama yöneldiğim de güneşin vurduğu ve açık mavi renkli gökyüzünün odaya resmen taht kurduğu bir manzarada çalışmak çok güzel olacak. Gerçi şu an yapacağım bir iş var mı bilmiyorum, ortalıklarda kimse gözükmüyordu ve kimse gelmemişti, acaba bunun keyfini çıkarsam mı yoksa sessizce odamda pineklesem mi?

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin