Bölüm 36 - Part 2

202 18 14
                                    


Selamlar herkese, iyi akşamlar diliyorum 😊 Yeni bir hafta ve yeni bir bölüm ile ben geldim 😊 Bir hafta ne çabuk geçti, ne çabuk Cuma günü geldi inanın anlamadım sanki rüzgar gibi geçti diğer tüm günler 🤭 Bölümü bırakıp kaçmadan evvel bir duyuru yapacağım size, hikâyelerim için açmış olduğum instagram hesabını kapatmış bulunmaktayım, hikâye için edit ve video yapacak vaktim yok, yapıp paylaşmadığım için de açık tutmayı gereksiz buldum ve kapattım. 😊 Evet duyurumu da yaptığıma göre bölümü bırakıp kaçabilirim 😊


...&...&...&...


Devam Eden Hikâyelerim;

Hülle

• 3300


...&...&...&...

Tamamlanmış Hikâyelerim;

• Heyvbânu


...&...&...&...


Keyifli Okumalar 🌺


Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺


...&...&...&...

Bölüm 36 - Part 2

Şu an zaman durdu benim için.

Nefesim kesildi.

Kalbim atmayı bıraktı.

Tüm sinir uçlarım parmaklarımın ucunda toplandı.

Uzun süre üzerine yatmışım gibi bacaklarım ile kollarım karıncalanmaya başladı.

Yanağıma hücum eden kan yüzünden yanaklarım ısınmaya başladı.

Gözlerimin önüne sanki bir perde indi ve o perde sis perdesi gibiydi, buğulu olarak görüyordum her şeyi.

Çalışmayan beynim yüzünden tüm işlevsel fonksiyonlarım stop etmişti.

"Çilay iyi misin?" diyen sevdiğim herif ile kendime geldim.

Şu an dibimin düştüğü, sesini duyduğum da yüzünü gördüğüm de kalbimi küt küt attıran adam, ilanı aşk yapmayı düşündüğüm adam beni liseden tanıyordu, üstelik ben onu hatırlayamamıştım!

Hay beni Allah almaya!

Onun sorusuna karşılık ağzımdan iki kelime çıktı.

"Dide benim."

***

Benim kurduğum cümleden sonra otele varana kadar konuşmadık, o bir şey söylemeyince bende hiçbir şey söylemedim, yolun geri kalan kısmı kulağımızda çalan müzik ve ikimizin sessizliği ile devam etti. Otele geldikten sonra boş odalardan birine benim için kayıp açıp odanın işlemlerini tamamladıktan sonra, o kendi odasına çıktı ben de bana verilen odaya geçtim. Benim odam onun odasıyla aynı kattaydı lâkin odalar arasında sadece bir iki oda vardı, şu an yatağımda oturmuş ondan gelecek bir tepkiyi bekliyorum o kadar süre zarfında sessiz kalması, iyi ya da kötü hiçbir mimiğinin oynamaması kalbimi kırmıştı. Aslında neden öyle davrandığını da anlamış değilim, onu o tavırları içimde umut kırıntılarına sebep olmuştu, onun beni sevdiği düşüncesine kapılmıştım.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin