Bölüm 40 - Part 1

171 18 10
                                    


Sevgili okuyucular hepinize merhaba    ᥬ☺᭄ Bugün günlerden Cuma ve yeni bölüm ile ben geldim ᥬ☺᭄ 40. Bölüme gelmişiz ne kadar mutluyum anlatamam bu kurguya başladığım da hiç bu kadar bölüm yazabileceğim ajlıma gelmemişti 🙈 Bir süre aksaklık atlatmanın ardından bugün burada olmak gerçekten mutluluk verici ᥬ☺᭄ Sizi bölüm ile baş başa bakıyorum haftaya görüşmek üzere ᥬ☺᭄


...&...&...&...

Devam Eden Hikâyelerim;

• Hülle

• 3300


...&...&...&...

Tamamlanan Hikâyelerim;

• Heyvbanû


...&...&...&...


Keyifli Okumalar 🌺


Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺


...&...&...&...


Bölüm 40 - Part 1 

Aşkımla birlikte otobüse yeniden bindik ve Bursa Otogarı'na kadar da sessizce gittik, uykum olduğu için ben yine uyudum ve onun ne yaptığını bilmiyorum ama Bursa otogarına vardığımız da beni uyandıran o oldu. Güneş öğle vaktini gösterirken ikimiz de oturduğumuz koltuklardan henüz kalkmamıştık inenleri bekledikten sonra ikimizde hareketlendik ve otobüsten indik. İner inmez kasılan vücudumu esnetirken, sevdiceğim de muavinden bavullarımızı alıyordu, bavullarımızı aldıktan sonra iyice acıkan karnım ile Kâmer'e baktım.

"Tavuk döner alalım mı? Uzun zamandır yemiyorum özlemiştim buranın tavuk dönerini." dediğim de gülümsedi ve kafasını salladı.

"Olur yiyelim ben de yememiştim." deyince gülümsedim, ve birlikte otogarın içine ilerledik.

Büfelerde gezerken, çocukken teyzemin bana tavuk döner aldığı büfeyi aradı gözüm ama ne yazık ki bulamadım, o kadar uzun zaman olmuştu ki belki de kapatmış olabilir.

"Gel, abim çocukken oradan alırdı bize." dediğin de gülümseyerek onu takip ettim, gösterdiği büfenin önüne gelince kenara geçip sıranın bize gelmesini bekledik.

Sanırım çok tutulan bir büfeydi burası çünkü diğer büfelere oranla daha fazla kalabalık vardı önünde, sıra bize geldiğin de sevdiceğim hemen aldı ve oturabileceğimiz bir yer aradı. Boş bir oturacak masa bulunca orayı işaret etti benim elime tavuk döner ile içeceklerimizi verip bavulları kendi eline aldı. Oturacağımız masaya gelince elimizdeki paketleri masanın üzerine koyup bavulları kimseye engel olmayacak şekilde ayarlamasına yardım ettim. İşimiz bitince çantamdan ıslak mendil ile küçük kolonyamı çıkardım. Paketten bir tane alıp kolonyayı döküp elimi güzelce temizledikten sonra bir tane daha mendil alıp yeniden elimi sildim, ardından temiz elimle yeni ıslak mendil alıp kolonyayı döküp sevdiceğime uzattım, o elini kolonyalı ıslak mendille sildikten sonra ikinci bir ıslak mendili uzattım ve onunla da elini temizleyince gönül rahatlığı ile ekmek arası tavuk dönerimi yemeye başladım.

"Immm uzun zamandır yememiştim, ne kadar özlemişim." dediğim gözlerimi kapatarak, kokusu mükemmel tadı mükemmel, özellikle de sosuna bayılıyorum.

Acı biber ve ayran ile süperdi, bundan sabah akşam her öğün yiyebilirdim, şarkı takıntım gibi yemek takıntım da vardı bir yemeği çok sevdiysem ondan bıkana kadar sürekli yerdim bıktığım takdirde ise ara ara yerdim.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin