Selam millet, Hayırlı Cuma'lar ☺️ Bugün günlerden Cuma ve ben geldim. ☺️ Bölümü gündüz atamadığım için kusura bakmayın tüm gün ders çalıştığım için ancak paylaşabiliyorum, bölümü bırakıp kaçıyorum, kendinize iyi davranın ☺️
....&....&....&...
İnstagram;
Official hesap; Ekncoglusema
Hikaye hesabı; ladynoktahikayeleri....&....&....&...
Devam eden diğer hikayelerim;
Hülle & Heyvbanû
İki hikayeme de göz atmayı unutmayın ☺️
Keyifli Okumalar 🌺
Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın 🌺
Bölüm 26 - Part 3
O gün o konuşmadan sonra teyzemin gerçekten bir anne olduğunu anladım, bir annenin evladına yapacağı her şeyi o bana yapmıştı, oğluna olan hasreti depreştiği zaman, ölüm yıl dönümünde mezarlığa giderek hasretini dindirmeye çalışırken, kalan zamanlarda da bana ilgisini vererek içindeki özlemi dindirmeye çalışıyordu.
"Teyze, teyzem! Sabah namazı vakti hadi uyan!" dediğim de teyzem irkilerek kendine geldi.
Yüzünde korktuğuna dair bir ifade vardı, ne olduğunu merak etsem de hemen toparlanıp kendine geldi. Teyzem çoğu zaman kötü rüyalarını bana anlatmazdı bu yüzden ben de çok fazla onun rüyalarını öğrenme konusunda ısrarcı olmam.
"Tamam, canım kalkayım." deyince kafamı salladım ve odasından ayrıldım. Akçın'ın odasına geçtiğim de onu uyandırmak üzereyken yastığının yanına koyduğu kağıda baktım 'Namazımı ezan okunduktan sonra kıldım, beni sesleme' yazıyordu. Odadan gerisin geri çıktım ve hemen kendi odama girdim, namaz için hazırlandıktan sonra dört rekatlık sabah namazını eda edip ardından da üzerimi değiştirdim.
Bugün yolculuğum vardı ve önce evime gidip valiz hazırlamam şarttı, buradaki kıyafetlerim genelde evde giyilebilecek ve çarşıya pazara giderken giyilebilecek kıyafetlerdi, çok fazla kıyafetim yoktu da. Üzerim tamam olduğun da teyzeme haber verip öyle çıkmayı dünüşerek odadan ayrıldım, mutfağa baktığım da teyzem balkonun kapısını açmış ve dışarı bakıyordu. Gülümsedim yanına gittim, teyzemin bir alışkanlığı vardı sabah namazına uyandığında namaz kılmadan önce ya da kıldıktan sonra odasının camını, balkonunun kapısını açıp besmele çekerdi, bunu neden yaptığını sorduğum da ise bereket gelsin diye yapıyorum demişti bana. Bende de ondan alışkanlık olmuştu, kendi evimdeyken sabah namazlarına kalktığım da aynısını yapıyorum.
"Teyze!" diye seslendiğim de irkilerek bana döndü. Neyi vardı? Sabah erken kalksa da enerjisi hep yüksek ve yerinde olurdu böyle davranmazdı hiç şimdi ise sürekli tedirgin ve tetikteydi resmen.
"Teyze neyin var iyi misin?" diye sordum merakla.
"İyiyim, merak etme." derken sesindeki hüzün bile belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
General Fiction|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...