Bölüm 63 - Part 3

44 4 2
                                    


Medya; Akçın'ın yaptığı dans - Saki Saki


....&....&....&....

Çilay ve Arkadaşlarının ettiği Dans - Sadi Gali

....&....&....&....

Çilay'ın Yaptığı Dans - Dilbar Dilbar

....&....&....&....

Akçın ve Çilay'ın Arkadaşlarının Yaptığı Dans; Nagada Sang Dhol

....&....&....&....

Çilay, Duhâ, Tibet ve Akçın'ın Yaptığı Dans - First Class

....&....&....&....


Bölüm 63 - Part 3

Akçın kendisine en iyi eşlik edecek olan ki zaten önceden de bu dansa hazırladığı Ester ile Lucianna'ya yapacakları gösterinin sırası geldiğini söyledi. Kızlar Akçın'a yakın durarak, yapacakları gösteri hakkında kendi aralarında konuşurken, Akçın'da gözlerini talimat verdiği kızın geleceği kapıya çevirmişti, kapıdan çıktığını görünce kızları da yanına alarak kızın kendisine gelmesine müsaade etmeden o kıza doğru gitti elindeki iki mumluğu kendi alırken arkasından gelen diğer iki kızdaki mumlukları da Ester ile Lucianna aldı ve Yasemin'e müzik başladığı sırada ışıkları söndürmesini söyledi. Zaten şarkının bitmesine birkaç saniye kalmıştı, kadın onaylayarak hemen arkalarındaki odaya girdi ve ışığın başında beklemeye başladı. Sadi Gali şarkısı bitip Saki Saki şarkısı başladığı an da Yasemin ışıkları söndürdü ve Akçın ile birlikte Ester ve Lucianna'da ne yapacaklarını bilen ve kendilerinden emin bir şekilde ellerindeki mumlukları sallayarak aynı zamanda da kıvrak dans hareketleri ile Çilay'ın oturduğu masanın karşısına geçtiler.

Şarkının sözleri başlayana kadar ellerindeki mumluklar ile dans edip şarkının sözleri başladığın da ise hemen yakınlarındaki çalışan elemanların elerinden mumlukları alması ile mumluksuz dans etmeye başladılar. Akçın ile birlikte Ester ve Luci, kıvrak ve baştan çıkaran dansın hareketlerini yaparken kendilerinden geçmişlerdi adeta, kendilerini şarkıya o kadar kaptırmışlardı ki resmen şarkı ile bir bütün olmuşlardı, şu an bu alanda erkek olsaydı ve onların bu dansını izliyor olsaydı baştan çıkıp ve üçüne de dibi düşeceği kesindi, hepsinin dolgun hatları, her hareketlerinde at kuyruğundan kurtulup etrafa saçılan uzun saçları, kalçaları ile omuzlarının kendinden emin hareketleri, ellerinin nahif kıvraklığı oturan ve bu dans gösterisini izleyen tüm misafirleri hayran bırakmıştı, hepsinin gözleri şaşkınlıktan açık olmasının yanı sıra şarkıyla bütünleşerek ve tüm ruhlarını katarak hareketlerini yapmaları büyükçe gıpta etmelerine neden olmuştu.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin