Bölüm 40 - Part 2

166 22 10
                                    

Selamlaaaar ben geldim ᥬ🥰᭄  Biraz geç geldim bunun için çok geçerli bir sebebim var ᥬ🤭᭄  Bölüm hemen bitiyor ve siz beklemek zorunda kalıyorsunuz ben de biraz geç paylaşarak bekleme sürenizi naçizane azaltmak istedim ᥬ🤭᭄ Evet sizi bölüm ile baş başa bırakıyorum ve kaçıyorum ᥬ☺᭄


...&...&...&...

Devam Eden Hikâyelerim;

• Hülle

• 3300


...&...&...&...

Tamamlanan Hikâyelerim;

• Heyvbanû


...&...&...&...


Keyifli Okumalar 🌺


Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺


...&...&...&...

Bölüm 40 - Part 2 

Sevdiceğim olan herife sözleri için teşekkür edemeden telefonum çaldı, cebimden çıkarıp arayana baktığım da Murathan olduğunu gördüm, bekletmeden aramayı yanıtladım.

"Efendim Murathan?" dediğim de sevdiceğimin kaşlar hemen çatıldı, Murathan isminde bir erkeğin telefonunu yüzümde bir gülümseme ile açmama kızması ve beni kıskanması çok hoş.

"Nasılsın Çilay abla, uzun zamandır görüşemiyoruz." dediğin de daha da gülümsedim.

"İyiyim canım, sen nasılsın? Evet uzun zaman oldu görüşmeyeli." dediğim de Kâmer'in kaşları iyice çatıldı.

"Abla ben seni şey için aradım, bu yıl mezun oluyorum ve mezuniyet törenime Gönül teyze ve Akçın abla ile gelebilir misin diye soracaktım." deyince içim büyük bir gururla çağladı. Sonunda Murathan mezun oluyordu ve meslek sahibi olacaktı.

"Unuttuğumu mu sanıyorsun? Sen çağırmasan bile gelecektik, Türkiye'ye yeni döndüm o yüzden bir süre görüşemedik ama bundan sonra daha sık görüşeceğiz emin olabilirsin. İş ayarladın mı? Sana yardımcı olmamı ister misin?" diye sordum merakla.

"Hayır abla gerek yok ben staj ayarlamıştım orada devam edeceğim, patronum çalışmamdan memnun kalmış." dediğin de kaşlarımı kaldırdım, stajından niye haberim yoktu? Ben ayarlayacaktım sözde!

"Senin stajından benim niye haberim yok? Seninle konuşmuştuk ben ayarlayacaktım hani stajını?" diye sorduğum da bir iç çekme sesi geldi ve ardından da kısık sesle Murathan konuşmaya başladı.

"Yeterince yük olduk sana, bir de bununla ilgilenerek zamanını harcamak istemdeim." dediğin de bu defa kaşlarım çatıldı.

"Bu söylediğin de ciddi değilsindir umarım! Çünkü sizi kardeş gibi gördüğümü biliyorsunuz ve zamanımı harcamak olmaz. Nerede buldun stajını söyle bakayım güvenilir bir yer mi araştırayım." dediğim de birkaç saniye sessiz kaldı ve ardından konuşmaya başladı.

"Dinçsoy Holding'te iş buldum, fabrikalarında staja başladım ve performansımı beğendikleri için mezuniyetten sonra kalmamı söylediler." dediğin de kafamı sallayıp karşımda oturan sevdiceğime baktım gülümseyerek.

"Demek Dinçsoy Holding'te iş buldun, patronları oldukça güvenilir biri, eminim ki herkes onunla çalışmak için can atıyordur, çok şanslısın ki onun gibi bir patronun var." dediğim de Kâmer'in yüzünde güller açtı, ardından kaşlarını çatıp fısıltıyla konuştu.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin