Selamlaaar, herkese iyi akşamlar ☺ Neler yapıyorsunuz, nasılsınız, nasıl geçiyor günleriniz haftalarınız? ☺ Ders çalışmamın yanı sıra düğünümüz var ve bunun için hazırlık yapıyorum, alınan kiloları vermek için kampa girdim ve günlerim bu yüzden aşırı yoğun geçiyor ☺ Çok uzatmıyorum bölüm ile sizi baş başa bırakıp kaçıyorum, haftaya görüşmek üzere ☺
...&...&...&...Devam Eden Hikâyelerim;
• Hülle
• 3300
...&...&...&...Tamamlanan Hikâyelerim;
• Heyvbanû
• Son Klan
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
...&...&...&...Bölüm 43 - Part 3
Bu yaşıma kadar beni pamuklara sararak, sevgiyle, şefkatle büyüten bir kadın olarak kendisinin bana gösterdiği muameleyi göstermeyen bir aile ile akraba olursam kırılacağımı, incineceğimi ve kardeşine karşı kendisi de borçlu hissedeceğini düşünüyor, beni kırıp incitmeyecek ve bana ana olacak bir kayınvalide istiyordu öbür türlü kardeşine karşı yüzü eğik duracağını düşünüyordu.
"Aynı duyguları ben de yaşıyorum, benim oğlumu oğlun gibi benimseyeceğini, bir gün olsun kem söz edip, kem nazar etmeyeceğini biliyorum onu bağrına basıp Çilay ve Akçın'a, hatta anneliğini üstlendiğin diğer evlatlarına nasılsan ondan daha aşağı bir şekilde davranmayacağını çok iyi biliyorum üstelik bildiğim, ahretliğim olan sen ile akraba olmamıza da ayrı sevindim. Dünya da bin türlü insan var, hangisiyle iyi anlaşıp hangisiyle kötü olacağımızı bilmiyoruz, karşıma kötü bir insan çıkacak diye çok korktum. Yalan değil Çilay'ı tanıdıktan sonra hep benim gelinim olsa nasıl olur düşüncesi aklımda oldu, hatta onu birkaç kez benim oğlanla tanıştırayım diye düşündüm ama onun aklında evlilik düşüncesi olmayınca vazgeçtim. Nasip işte, birbirlerini biz el atmadan buluverdiler. Allah mutluluklarını daim etsin, darlatıp bunaltmasın kem nazarlardan korusun inşallah." diye dua ettiğin de öyle bir içten amin dedim ki, sanki yüreğim aktı gitti...
"Amin ahretliğim amin." diyerek teyzem de hepimizin içinden amin dediği duaya sesli bir amin dedi.
"Eh madem aileler tanışıyor, birbirini biliyor o zaman isteme, nişan, düğün detaylarını konuşalım." diyen Elvan teyze ile teyzem ciddi konular konuşulduğunda aldığı pozisyonu aldı, sırtını dikleştirdi sağ elinin avucunu sol elinin avucuna bıraktı, kaşlarını kaldırıp gözlerini hafif kıstı ve dudaklarını hafif büzerek konuşmaya odaklandı.
"Olur konuşalım, sizin aklınızda neler var?" diye sordu Elvan teyzeye.
"Valla benim aklımda şu var Akçın'ın nişanından sonra isteme işini yapalım, sonra bir iki aya nişan, ve düğünü de yaparız. Siz ne diyorsunuz?" diyerek önce teyzeme ardından da hem bana hem de Kâmer'e baktı.
"Bacım söz bizde değil gençlerde, onlar nasıl istiyorsa öyle olsun hayatlarında bir kez evlenecekler onların gönüllerinin hoş olması bizim için daha önemli." dediğin de gülümsedim, teyzem ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
General Fiction|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...