Selam millet, Hayırlı Cuma'lar ☺️ Bugün günlerden Cuma ve ben geldim. ☺️ Bölümü bırakıp kaçıyorum, kendinize iyi davranın ☺️İnstagram;
Official hesap; Ekncoglusema
Hikaye hesabı; ladynoktahikayeleriDevam eden diğer hikayelerim;
Hülle & Heyvbanû
İki hikayeme de göz atmayı unutmayın ☺️Keyifli Okumalar 🌺
Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın 🌺
Bölüm 26 - Part 1
Sabah gözlerimi açtığım da teyzemin evindeki odamdaydım, yatakta şöyle bir hareket ettiğim de ise vücudumun tutulmuş olduğunu fark etmem uzun sürmedi. Yatakta birkaç kez pozisyon değiştirip tüm vücudumu esnettikten sonra yatakta bir oyana bir buyana döndüm sanırım artık uykum yoktu gözlerim acımadığına ve yeniden kapanmadığına göre bu kesin bir kanıydı. Kısa bir nefes alıp verdikten sonra üzerimdeki yorganı attım ve ayağa kalktım, mesanem resmen isyanlardaydı gözlerimi yatağımın hemen ucunda bulunan o depremden benimle sağ çıkan ve annem ile babama ait olan küçük tahta komodinin üzerindeki saate baktım. Ezan çoktan okunmuştu ve güneşin doğmasına da yaklaşık kırk beş dakika kadar bir zaman dilimi vardı hızlı adımlarla tuvalete koştum, teyzem ve Akçın'da birazdan kalkardı ve sıra beklemek zorunda kalabilirdim bu yüzden sıra olayı olmadan ilk önce girmeyi istiyorum.
Tuvalette işimi hallettikten sonra abdestimi de aldıktan sonra odama geçerken teyzem ve Akçın'ın odasını kontrol etme ihtiyacı duydum, normalde bu saatte çoktan uyanmış olmaları lazımdı şu an ne teyzemden ne de Akçın'dan herhangi bir ses veya hareket yoktu. Önce teyzemin odasına gittim kapıyı tıklattıktan sonra açıp kafamı içeri uzattığım da teyzem hâlâ uyuyordu bu bir ilkti, normalde teyzem bu saate kadar çoktan uyanmış olur beni de namaza o kaldırırdı. İlginçti teyzemin bu saate kalması, kafamı şaşkınlıkla iki yana salladıktan sonra hızlı adımlarla yanına yaklaşıp yatağın yanında çömeldim ve teyzemi incelemeye başladım. Uzun kahverengi saçları, biraz kanca gibi olan burnu, biri düz birisinde de hafif yamukluk olan kahverengi dolgun kaşları, üst tarafı orta alt tarafı üste oranla biraz daha fazla kalınlıkta dudakları, yanağını yanındaki beni ile gerçekten güzel kadındı. Saçlarında bulunan benimle beraber yaptırdığı perçem alnının ve gözlerinin üzerine düşmüşken bile oldukça güzeldi. Annemin resimleri ile kıyasladığım vakit annemle oldukça benziyorlardı örneğin teyzemin çıkık elmacık kemikleri ile dudakları annem ile benziyor, göz renkleri de ton farkıyla benziyordu. Annemin gözleri gökyüzü mavisi iken teyzemin gözleri ise elektrik mavisiydi. Ben ise gözlerimi ne annemden ne de teyzemden almışım babamın okyanus mavisi gözlerinden mavi almışım gözlerimi onun okyanus mavisi gözleri gibi mavi gözlerim vardı, annemden açık kahverengi saçlarımı almıştım elmacık kemiklerim ve beden ölçülerim de annemdendi. Dudaklarım ise babamdan da karakterimin bazı özellikleri anneme bazı özellikleri ise babama çekmişti, tamamen anne ve babamın karmasıydım. Teyzem bazen bakışlarımın ona annemi andırdığını söylerdi, bazen ise babamın... Zaman zaman onu üzdüğümü düşündüğüm oluyor, sonuçta kardeşini kaybetti ve karşısında kardeşine benzeyen bir insan ile yıllarını geçirdi, onun büyümesini izledi ve kardeşine duyduğu özlem, onun yok olmasına duyduğu acı içinde çatıştı.
Bazen teyzeme yük olduğumu düşündüğüm zamanlar olurdu lise çağlarımdayken, sanki onun hayatını mahvediyor onun hayatını yaşamasını engelliyor gibi hissediyordum. Bu yüzden yaşadığım suçluluk duygusuyla zaman zaman agresifleşip teyzemle kavga ettiğim günler de oldu, teyzem bunun nedenini anlayamamıştı o zamanlar bu duygularımı Akçın'a anlattığım da teyzem onunla konuşmuş ve işte o zaman öğrenmiş hissettiklerimi beni karşısına alıp konuşmuştu o günü hiç unutmuyorum o günden sonra ben teyzeme yük olduğumu onu üzdüğümü hissetmeyi bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Ficção Geral|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...