Medya: Çilay'ın dinlediği şarkı; Ateez - Inception
...&...&...&...
Selamlar herke, bugün günlerden Cuma ve yeni bölüm ile ben geldim, bugün çok fazla geçe kalmadım ve herkesin okuyabileceği bir saatte paylaşıyorum bölümü ☺️ Bir duyurum olacak, Vizelerim sebebiyle 1 Nisan 2022 günü ben yeni bölümü paylaşamayacağım yani bu haftaya Cuma oluyor, yeni bölüm vizelerimden sonra 8 Nisan 2022 tarihinde gelecek ☺️Duyurumu da yaptığıma göre bölümü bırakıyorum ve kaçıyorum ☺️
...&...&...&...
İnstagram hesabım; ladynoktahikayeleri
...&...&...&...
Devam Eden Hikâyelerim;
● Hülle
...&...&...&...
Tamamlanan Hikâyelerim;
● Heyvbanû
...&...&...&...
Keyifli Okumalar 🌺
Oy Vermeyi ve Yorum Yapmayı Unutmayın 🌺
....&....&....&....
Bölüm 35 - Part 1
Cebimden telefonumu çıkardım ve kamerasını hazır hâle getirerek üzerindeki tişörtleri çıkarıp yanlarında koçları ile birlikte ringe giden adamları çekmeye başladım. Maç spikeri boğazını yırtarcasına bağırarak Glory ile Koreli rakibi Yang Dae Myung'un özelliklerini sayıyordu. Bu arada Glory'nin da Türk olduğunu öğrenmiş oldum, neden gerçek ismini kullanmamıştı acaba? Ah maçtan sonra kesinlikle sormalıyım bunun cevabını, onu incelediğim de en göze çarpan özelliği uzun boyuydu. Hani uzun boylu ve zayıfça insanlar vardır ya, uzun boy zayıflıkları yüzünden onlarda güzel durmaz Glory öyle değildi, uzun boyunun yanı sıra kalıplı bir vücudu vardı, karın kasları ve kol kasları öyle insanın gözlerini kanatacak cinsten değildi. Boyu tahminen bir doksan ya da bir doksan beş civarındaydı, teni beyazdı ve kolları vücudunun rengine göre biraz daha koyuydu, saçları kahverengi gözleri ise yeşildi. Yeşil gözleriyle kahverengi, dalgalı saçları o kadar uyumluydu ki saçlarının yumuşak olduğu oturduğum yerden bile belliydi. Özellikle de sol kaşının biraz üstünden başlayın faulünün hemen üzerinde biten yara izi onda çok hoş duruyordu, normalde böyle bir şeye dikkat etmezdim ama dün sabah oldukça ilgimi çekmiş ve dikkat etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Narrativa generale|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...