Bölüm 65 - FİNAL PART 1

83 6 5
                                    


Ve Çilay ile Duhâ'ya veda etme zamanımız :))


Medya; Çilay ve Duhâ İlk Dansları

....&....&....&....

Çilay ve Duhâ Giriş Müziği

....&....&....&....

İkinci Dans Müziği; V - Sweet Night

....&....&....&....

Üçüncü Dans Müziği;
Moon Kim - It's You

....&....&....&....

Çiftetelli Havası; Kubat - Misket

....&....&....&....


Bölüm 65 -  FİNAL PART  1

"Baldızlarım, geçebilir miyim? Gelinimi alabilir miyim?" dedi tatlı diliyle Duhâ.

"Tabi eniştecim önce geçiş ücretini alalım, mâlum ücretini ödemeden köprüden bile geçemiyorsun." diyerek göz kırptı Akçın Duhâ'ya.

Duhâ, Akçın'ın sözleri ile güldü ve kafasını 'sen iflah olmazsın' dercesine iki yana salladı, elini cebine atıp içinde para bulamayınca başını önce sağındaki ağabeyine ardından da solundaki Tibet'e çevirerek kızları işaret etti. Her ikisi de ceplerinden beş tane iki yüzlük çıkarıp kızlara uzattılar, kızlar geçiş ücretini aldıktan sonra kapının önünden çekilerek Duhâ'nın geçmesine izin verdiler.

Duhâ kapıdan içeri adımın attığı anda karşısında gördüğü karısına büyülenmiş gibi bakmaya başladı, baştan aşağı o kadar güzeldi ki, kelimeler bile Çilay'ın güzelliğini anlatmaya yetmezdi, yüzündeki aydın gülümseme ve o gülümsemeyi sağlayan gül kurusu rengine boyalı dudakları, o gülümsemenin içtenliğini ortaya çıkaran okyanus mavisi gözlerinin üzerindeki gül kurusuna yakın ve buğday tonundaki göz makyajı, gözlerinin etrafını saran siyah rimel ile dudak uçuklatan bir resme benziyordu. Genç adam ne ileriye ne de geriye bir adım atabiliyordu, olduğu yerde ayaklarına beton dökmüşler gibiydi, sanki bir adım atması ona tonlarca ağırlık veriyormuş gibiydi. Derin nefesler alarak rayından çıkan kalbini rahatlatmaya çalışarak tonlarca ağırlığa rağmen ilk adımı attı, ardından ikinci ve üçüncü adımı da atarak sevdiğinin yanına ulaştı.

DUHÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin