Selam millet, Hayırlı Cuma'lar ☺️ Bugün günlerden Cuma ve ben yeni bölüm ile geldim. ☺ Umarım haftanız çok güzel geçmiştir. Bir duyuru yapmak istiyorumerhaba, önümüzdeki hafta vizelerim olduğu için bölüm atamayacağım, bir dahaki hafta yeni bölüm gelecek ☺ Evet duyurumu da yaptığıma göre ben kaçıyorum ☺
....&....&....&...
İnstagram;
Official hesap; ladynoktahikayeleri....&....&....&...
Devam eden diğer hikayelerim;
Hülle & Heyvbanû
İki hikayeme de göz atmayı unutmayın ☺️
Keyifli Okumalar 🌺
Oy vermeyi ve Yorum yapmayı unutmayın 🌺Bölüm 28 - Part 3
7 Ay Sonra
"Nasıl böyle bir şey yaparsın Çilay? Ben sana güvendim lan güvendim!" diye bağıran Tuna ile konuşmak istedim ama konuşmama izin vermedi.
"Param da gözün olduğu için mi yaklaştın bana? Sana bakarsam, seninle yatarsam seninle evleneceğimi falan mı sandın? Evlenince malımın üzerine konabileceğini mi sandın? Bunca zaman seni yanlış mı tanıdım ben? Bunca zaman malımın peşinde koşan, tek derdi para olan, para için kendini satmaktan imtina etmeyen bir orospu muydun? Cidden senin gibi bir fahişe ile mi iki aydır ilişki yaşıyorum? Senin gibi bir fahişeyi mi ben yanımda tutuyorum, güveniyorum? Para gururundan, karakterinden daha mı önemli de sen böyle iğrenç bir mahlukat oldun?" diye bağırırken yeniden ağzımı açıp ona açıklama yapmak istedim ama bırakın ağzımı açmama nefes almama bile izin vereceğe benzemiyor.
"Keşke senin gibi bir sürtüğü tanımasaydım, senin gibi bir sürtüğü hayatıma alarak ne büyük hata etmişim! Defol git otelimden, defol git hayatımdan senin gibi bir fahişeyi bir daha görmek istemiyorum. Paraya değer veren ucuz kenar mahalle dilberinin benim değerli ve karakterli hayatımda asla ama asla yeri olamaz, ben senin gibi mahalle dilberlerini çok iyi bilirim! Önce adamı tavlarsınız sonra da nikahı basıp malına konarsınız, yok canım ben de o göz, defol git benim asabımı bozma! Bugüne kadar hiçbir kadına el kaldırmadım, bir fahişe için elimi kirletmem! Defol buradan defol!" diye bağıran adam ile sakinliğimi korumayı bırakıp ben de aynı şekilde bağırmaya başladım.
"Sikerim senin kaliteli karakterli hayatını! Dünün ortalık orospusu gelmiş bugün bana medeniyet ve ahlâk mı taslıyor? Sen misin karakterli? Sen misin ahlâklı? Sen misin adam? Sen kimsin de bana orospu, fahişe, sürtük diyorsun ulan? Kendini ne sanıyorsun? Ben senin o bir gece yatağına aldığın parana ve yakışıklılığına düşkün kadınlara benzemem, bana fahişe diyenin ağzına sıçmasını bilirim!" diye bağırdıktan sonra hemen önümdeki masasından kalemliği aldım ve kapıya doğru tarafta olan ona attım. Ne kadar kaçmaya çalışsa da başarılı olamadı ve kalemlik yanağına geldi, gözleri öfkeden parlarken bana doğru adım atmıştı ki masanın üzerindeki cam isimliği elime alıp ona doğru çevirdim.
"Olduğun yerde kal ve beni dinle! Ben senin gibi her gece biriyle yatarak bedenimi değersizleştirmiyorum, beni kendinle bir tutma! Paraymış, sıçayım ulan senin parana senin bok paran benim umurum da mı sanıyorsun? Umurum da olsa senin o paranı senin ruhun duymadan çoktan üzerime geçirir çatır çutur yerdim, bir de seninle evlenerek soyadımdan olmayı mı düşünecektim? Bugüne kadar karşına kimler çıktı, kimler senin malın için sana yanaştı bilmiyorum ama keşke bu boktan karakterini önceden görseydim de ben de iki ay önce benden hoşlandığını söylediğin de sana siktir ol git diyebilseydim! Sen kendini adam ya da karakterli görebilirsin ama boktan farkın yok benim için, eğer gerçekten karakterli bir adam olsaydın önce karşındaki insanı dinler, ne anlatacak öğrenir sonra da ona göre yargılarsın! Sen de adamlığın da karakterin de zerresi olmadığı için tabi bu davranışlar normal, sana tek bir açıklama bile yapmıyorum neye inanırsan inan zerre umurumda değil, olmaz da hadi eyvallah!" diye bağırıp elimdeki cam isimliği yere attıktan sonra odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
Fiksi Umum|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...