Gotowy rozdział 133
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pov: Olivier
Wracam z Kaliną z mojego mini treningu. Hm, może zapisze się do tego klubu... Wsumie spodobała mi się gra w piłkę.
-Jak się grało w piłkę?-zaczyna rozmowę blondynka.
-Dobrze, strzeliłem nawet gola!
-To super!
-Szkoda, że nie do bramki przeciwników...
-Aha...
Zaczynam się śmiać na jej reakcje. Ona również się zaczyna śmiać.
Kocham ten śmiech.
Jest zachód słońca. Idziemy całkiem blisko siebie, przez co przez przypadek dotknąłem moją ręką jej dłoni. Ona się na mnie spojrzała, a ja odwróciłem wzrok, ponieważ najpewniej moja twarz pokryła się rumincami. Blondynka zachichotała i po prostu złapała moją dłoń i splotła nasze palce. Ja pewnie jeszcze bardziej się zarumieniłem. Po chwili na szczęście rumieńce ustąpiły i się uśmiechnąłem.
-Ej, Kalina... Kiedy wracasz do Polski?-pytam.
-Nie wiem... Za jakiś tydzień? Muszę za zakończenie roku zdążyć...
-No juzzz..?-zaczynam narzekać, przy okazji uczepiając się jej ramienia-Czemuuu
-Bo muszę świadectwo i stypendium odebrać geniuszu
-TO TY MASZ STYPENDIUM?!
-Oczywiscie
-Jaką ty masz średnia?
-5.58
-A ja ledwo z fizyki zdałem...
-Hah,no widzisz, jak coś to będę mogła Ci w czymś pomóc...
-Ja w ogóle egzaminy pisałem...
-To ty w ósmej klasie jesteś?
-No... Teraz to w drugiej gimnazjum...
-A no tak
Przez tę naszą rozmowę, jesteśmy już na moście. Akurat słońce chowa się za horyzont. Zatrzymujemy się aby zobaczyć ten piękny krajobraz.
Nieświadomie mój wzrok przechodzi z zachodu na owiele ładniejszy widok. Czyli na dziewczynę obok mnie.
Ciemnooka chyba zauważa, że jej się przyglądam i spogląda na mnie. Patrzymy sobie w oczy, kiedy nieświadomie mój wzrok schodzi na jej usta. A jakby tak...
-Co się tak patrzysz?-pyta zadowolona dziewczyna.
Z powrotem patrzę jej w oczy. Widzę w nich ciekawość co mam zmiar zrobić. Wtedy łapie ją za talię i przyciągam do pocałunku.
Nie odrzuciła mnie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZY TO ROZDZIAŁ?! No way. Eee Dobra elo. Bayoo<33
310 słów
CZYTASZ
Have you ever love me?
Fanfiction‼️CRINGE GWARANTOWANY😃🔥‼️ Opis: Ricardo di rigo jest uczniem gimnazjum Raimon'a. Jego najlepszym przyjacielem jest Gabriel Garcia. W szkole pojawia się nowy uczeń Aitor Cazador, który zaczyna czuć coś do Gabriela. Ricardo nie wie dlaczego czuje za...