Pov: Ricardo
Ostatnie dni minęły raczej spokojnie. Jak zgadłem ostatnio na japońskim pani spytała Romę. Już w środę jedziemy na wycieczkę do Polski. Wiem, że jedziemy tam na jakiś czas, ponieważ chcemy zwiedzić sporo miast.
Właśnie piszemy na naszej grupie. Postanowiliśmy wyjść do centrum handlowego, żeby kupić jakieś rzeczy na tą wycieczkę. Idziemy w piątkę: ja, Victor, Arion, Gabi I Aitor.
Mam jeszcze trochę czasu. Dokładnie 2 godziny do wyjścia. Hmm co by tu porobić?
Skip time
Dobra okazało się, że nie mam walizki i muszę kupić jakąś walizkę bo nie będę miał się w co spakować. O kurde mam pół godziny. Dobra szybko się ogarnę. Po ogarnięciu się wybiegam z domu. Ledwo mi autobus uciekł, tak, tak jadę autobusem bo wcale tak blisko do tego centrum nie jest. Wyskakuje z pojazdu i pędem ruszam w stronę centrum handlowego. Kiedy biegnę nagle z jakiejś uliczki ktoś wychodzi. Oczywiście nie zdążyłem zachamować i wpadam na tą osobę. Od razu wiem już kto to jest...
Pov: Gabriel
Właśnie idę sobie w stronę galerii handlowej i nagle ktoś na mnie wypada. Upadam na chodnik. Kiedy otwieram oczy wiedzę, że ten ktoś na mnie spadł. Ej... to jest chyba... RICARDO?!
-Ooo hej Gabi-odzywa się Ric.
-Eeee cześć-odpowiadam.
-Sorry, że tak na ciebie wpadłem-wyjaśnia-poprostu myślałem, że jestem już spóźniony
-Spoko, ale mógłybyś zemnie zejść?-pytam
Ciemnowłosy palnął buraka z niewiadomego powodu. Jak poparzony ze mnie wstaje.
-Jeszcze raz przepraszam
-Przecież nic się stało, już daj sobie spokój Ric
-Ale mogło Ci się coś stać...
-Ale nic się nie stało, koniec tematu-kończę tę rozmowę.
Po co to ciągnąć, przecież nic mi się nie stało. Di rigo za bardzo się wszystkim martwi.
Postanowiliśmy iść dalej razem. Rozmawialiśmy sobie co będziemy robić na wycieczce. Ooo już widać resztę. No to zaczynamy zakupki...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Elo taki macie rozdział trochę taki se, ale nie ma tragedii. Wiem trochę późno wstawiam ale wcześniej nie miałam czasu :< Bayoo
322 słowa
CZYTASZ
Have you ever love me?
Fanfiction‼️CRINGE GWARANTOWANY😃🔥‼️ Opis: Ricardo di rigo jest uczniem gimnazjum Raimon'a. Jego najlepszym przyjacielem jest Gabriel Garcia. W szkole pojawia się nowy uczeń Aitor Cazador, który zaczyna czuć coś do Gabriela. Ricardo nie wie dlaczego czuje za...