Pov: Gabriel
Włazimy do sklepu z żabą w logo. Ah te polskie sklepy... Ciągle jakieś zwierzę musi być w nazwie sklepu czy coś. Hmm co by tu wziąć. Dobra biorę tymbarka i mus owocowy. Kocham musy, okej?
-Ric, a co ty bierzesz
-Eee co?
-Ty zawsze taki zamyślony?
-Heh, nie zawsze
-To co bierzesz-ponawiam pytanie.
-Um... Niech będzie też tymbark. Ooo i wezmę te chipsy
-LUDZIE ROBTA ZDJECIA, DI RIGO BEDZIE JADL CHIPSY
-Garcia ogarnij się-szatyn patrzy na mnie z politowaniem.
Za to ja uśmiecham się sarkastycznie i podchodzę do jednego z niewielu klientów tego sklepu.
-Umm, Excuse me, can you take a photo of us?-pytam, jakże moim wyśmienitym Angielskim(ledwo w tamtym roku zdałem).
-Of course
Di rigo chyba udaje, że mnie nie zna. Ja za to podchodzę do niego i obejmuje go ramieniem. Szeroko się uśmiecham.
-Zastrzelę Cię jak wyjdziemy z tego sklepu-szepcze mi mój towarzysz na ucho.
-Boję się ciebie
Po zrobieniu zdjęcia dziękuję temu chłopakowi. Od razu wchodzę w galerię i ustawiam na tapetę.
-Serio?
-Tak
Płacimy za zakupy i wychodzimy z żabki. Idziemy kawałek dalej w stronę parku. Tak uzgodniliśmy.
-Ooo patrz jaka mała żabka!-krzyczę.
-Co, gdzie? Przecież przed chwilą byliśmy w jednej
-Nie taka. No spójrz-wskazuję na żabkę.
-Aha, że taka prawdziwa... No fajna... Taka zielona... No...
-Serio?
-Tak
Dalej sobie idziemy i gadamy o jakiś głupotach. Nagle szatyn staje jak wryty.
-Coś się stało Shindou?-pytam przez przypadek używając japońskiego imiona.
Kiwa lekko głową w stronę jakiejś postaci która się na nas patrzy. Nie widać jej twarzy przez to, że stoi w cieniu. Po chwili dostrzegam jeszcze dwie postacie stojące za nią. Trochę przeszły mnie dreszcze nie powiem.
Postać sięga do kaptura i zsuwa go z głowy. Okazało się, że to...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ta daa dłuższy (trochę) rozdział. Bayoo<33
303 słowa
CZYTASZ
Have you ever love me?
Fanfiction‼️CRINGE GWARANTOWANY😃🔥‼️ Opis: Ricardo di rigo jest uczniem gimnazjum Raimon'a. Jego najlepszym przyjacielem jest Gabriel Garcia. W szkole pojawia się nowy uczeń Aitor Cazador, który zaczyna czuć coś do Gabriela. Ricardo nie wie dlaczego czuje za...