Rozdział 138: Noc Poślubna

6 1 0
                                    

**Perspektywa Luizy**

Wspomnienie naszej uroczystości ślubnej wciąż było świeże w mojej pamięci. Dzień, który był wypełniony miłością, śmiechem i wzruszeniami, miał swoje kulminacyjne momenty, które zawsze będę pamiętać. Jednak to, co miało nastąpić wieczorem, było dla nas wyjątkowym zwieńczeniem tego wyjątkowego dnia.

Po uroczystości, kiedy goście zaczęli się rozchodzić, a sala weselna opustoszała, Noah i ja zostaliśmy sami. To, co miało miejsce tego wieczoru, było dla nas ważnym krokiem w naszej wspólnej podróży.

W naszym hotelowym pokoju, przygotowanym specjalnie na naszą noc poślubną, panowała romantyczna atmosfera. Świece rozstawione wzdłuż ścian rzucały delikatne światło, a zapach kwiatów unosił się w powietrzu. Zasłony były ściągnięte, a okno otwarte na cichą, nocną scenerię miasta.

Noah, stojąc przy drzwiach, miał na sobie eleganckie, czarne spodnie i koszulę z rozpiętym kołnierzykiem. Jego spojrzenie było pełne czułości i pragnienia. W mojej dłoni trzymałam delikatną, koronkową bieliznę, którą założyłam pod piękną, długą suknię ślubną. Kiedy weszłam do pokoju, Noah przesunął się w moją stronę, przyciągając mnie w objęcia.

— Wyglądasz olśniewająco — szepnął, jego głos był pełen emocji. — Ta noc jest tylko nasza.

Poczułam, jak serce zaczyna bić szybciej, kiedy Noah delikatnie uniósł moją suknię, by mnie pocałować. Jego usta były ciepłe i pełne namiętności, a pocałunki stały się głębsze, bardziej żarliwe. Z każdą chwilą czułam, jak rośnie nasze pożądanie i miłość.

— Noah — wyszeptałam, czując, jak moje dłonie przesuwają się po jego ramionach. — Tak bardzo cię kocham.

Jego odpowiedź była czuła i pełna pasji. W jednym, delikatnym ruchu zdjął ze mnie suknię, a nasze ciała zbliżyły się do siebie jeszcze bardziej. Był pełen troski i uwagi, co sprawiało, że każda chwila była intensywna i emocjonalna. Nasze pocałunki stawały się coraz bardziej gorące, a jego ręce delikatnie badały każdy centymetr mojej skóry.

Leżąc na miękkiej kołdrze, Noah uniósł moje nogi na swoje biodra, czując, jak jego ciało wpasowuje się w moje w idealny sposób. Jego dotyk był czuły, ale pewny, a każde jego pchnięcie sprawiało, że czułam się kochana i pożądana.

— Jesteś całym moim światem — powiedział Noah, jego głos pełen intensywnych emocji. — Nigdy nie wyobrażałem sobie, że mogę czuć się tak szczęśliwy.

Z każdym jego słowem, czułam jak nasze ciała i umysły zbliżają się do siebie jeszcze bardziej. Nasze oddechy splatały się, a każde spojrzenie było pełne miłości i oddania. Było to doświadczenie, które wykraczało poza fizyczność, tworząc głęboki, emocjonalny związek.

Kiedy osiągnęliśmy wspólne spełnienie, Noah przytulił mnie mocno, a ja poczułam, że jesteśmy jednym ciałem i duchem. Jego obecność była dla mnie pocieszeniem i radością, a nasza noc poślubna była doskonałym zakończeniem dnia, który na zawsze zapamiętamy.

Noc była pełna szeptów, śmiechu i czułych pocałunków. To był nasz czas, nasza intymna chwila, która na zawsze zostanie w naszych sercach. Po wszystkim, leżąc obok siebie, Noah delikatnie złożył pocałunek na moim czole, a ja wiedziałam, że nasze życie razem będzie pełne miłości i niezapomnianych chwil.

— Kocham cię, Luiza — powiedział, a ja odpowiedziałam tym samym, czując się spełniona i szczęśliwa.

Noc minęła, a my zasnęliśmy w objęciach, z pełnym przekonaniem, że nasza miłość przetrwa każdą próbę, jaka może nas spotkać.

Nierozłączne Przyjaciółki w Poszukiwaniu Miłości i Zabawy ♥️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz