9-Pardubice,Linda,Tomáš

2.2K 122 0
                                    

O tři dny později**

Jsme s mamkou u mě v pokoji, já si balím věci a ona má přednášku o tom jak se mám chovat a že si mám dávat na vodě pozor. Co si mám vzít? Myslím, že se tam zdržím tak si beru cestovní tašku a do ní hážu moje nejlepší kousky oblečení ,ještě boty ,notebook ,spacák, rozloučit se s Bonnym a můžu vyrazit na cestu.

Mamka mě veze na nádraží odkud pojedu vlakem do Pardubic, tam by na mě už měl čekat Honza. Moc se na něj těším. Rozloučila jsem se s mamkou a nasedla do vlaku dala si sluchátka do uší a zapla Spotify.

Při tom jsem si psala s Tomášem o tom, kam vlastně pojedeme a kde budeme spát. V Pardubicích jsem vystoupila i s velkou taškou z vlaku a rozhlížela se, kam půjdu.

Naproti mému nástupišti stál Honza koukající do mobilu jak jinak, přešla jsem koleje ,přišla jsem k němu ,položila tašku a doslova jsem na něj skočila.

Pevně mě obejmul a pak políbil. Nabídl se že mi tu tašku vezme a šli jsme vlastně jsem ani nevěděla kam. Po chvilce jsme došli před dům kde bydlí ,tam už jsem to znala z videí. Uvnitř byl celý dům moderně zařízený ,ale to už jsem taky věděla.

Honza mě vedl k němu do pokoje kde konečně položil tašku ,chytl mě kolem pasu a stáhl sebou na postel. Jen jsme tam leželi a povídali si. Někdo zvonil.

Honza "umh, počkej chvilku, Linda si asi zapomněla klíče" neochotně vstal a šel otevřít.

Mezi tím jsem si zase psala s Tomášem, že už jsem tady a tak.

Honza "kdo píše?" lehl si ke mě.

S klidem jsem mu odpověděla že Tomáš, nejdřív se zarazil a nechápal ,ale potom se zasmál a řekl abych mu napsala ať večer přijde spát k němu.

S Tomášem jsme se teda domluvili ,Honza mě vzal do obýváku a tam jsme se seznámili s Lindou. Byla milá už na první pohled.

Linda "konečně tě poznávám, brácha o tobě mluvil celý čtyři dny pořád dokola" řekla pobaveně.

Začali jsme se s Lindou bavit o Honzovi teda spíš ona mi vyprávěla jejich zážitky s dětství.

Honza nad námi mávl rukou a řekl, že jde stříhat video. Asi po půl hodině Lindě někdo volal řekla jsem jí, že půjdu za Honzou.

Po tichu jsem otevřela dveře k němu do pokoje, seděl za počítačem. Připlýžila jsem se za ním a pak vybafla ,slušně se mě lekl málem spadl ze židle. Začala jsem se mu smát.

Honza "to mi nedělej" chytl se za srdce.

Po tom co se vzpamatoval vstal ze židle a spojil naše rty. Přesunuli jsme se na postel nepřestávali jsme se líbat, vyrušil nás až zvonek.

Podívali jsme se na sebe.

Honza "půjdu mu otevřít"

Já "půjdu já, ty musíš dostříhat video" nečekala jsem na odpověď dala mu pusu a seběhla ze schodů ke dveřím otevřít.

Linda mě ,ale nejspíš předběhla protože už seděla i s Tomášem v obýváku na gauči. Pozdravila jsem Tomáše a sedla si k nim ,povídali jsme si o různých věcech.

Všimla jsem si jak se na sebe dívali ,že by něco tajily? Přišel Honza a sedl si k nám .

Linda "asi si půjdu sbalit věci na tu vodu ,abychom zítra mohly vyjet"

Nabídla jsem se že jí pomůžu a kluci zůstali dole. Pomáhala jsem jí vybrat oblečení. Nebyla si jistá jaký si vzít plavky tak si je šla zkusit. Ukázala se mi v nich a slušeli jí.

Já "páni, jsou překrásný ,v těch se budeš Tomášovi líbit"

Nechápavě se na mě podívala.

Já "no tak, všimla jsem si jak na sebe celý večer koukáte, neříkej že mezi vámi nic není."

Linda "právě že není.. my někdy zajdeme ven a rozumíme si ale bojíme se co by na to řekl Honza ,přece jen je to jeho nejlepší kamarád už od základky a můj bratr.."

Sedla jsem si k ní a povzbudivě jí řekla, že si myslím že by to pochopil a že jestli chce můžu si s ním o tom promluvit. Poděkovala mi ,myslím že se jí trošku ulevilo. Převlíkla se a šli jsme zase dolů za klukama.

#really anonymous∞

youtuber člověk ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat