39-doma,děda,Pardubice

1.2K 75 0
                                    


  Cestu jsme přežili rozloučili jsme se s Martinem ajeli autem s mamkou a Romanem domů. "To nemyslí vážně že bude spát u nás?! Božeto bude ještě zajímavé.."zabořila jsem hlavu do Honzova ramene.

 V autěbylo ticho, nikdo nemluvil jen mamka se chvilkami snažila nahodit téma ,alenikdo jí neodpovídal. Když auto konečně zastavilo vystoupili jsme ,vzalitašky z kufru a šli rovnou domů. 

Mamce jsem už na chodbě popřála dobrou noc aodtáhla Honzu ke mě do pokoje. Svalila jsem se na postel a rukama drtilapolštář. 

Honza "co ti ten polštář udělal?" 

já "představuji si žeje to jeho hlava" 

Honza "tebe aby se člověk bál" 

já "co mámdělat?" položila jsem polštář a podívala se na něj zoufale. 

Sedl si ke měna postel a snažil se mě uklidnit. "Teď se převlíkneš a prospíš a zítrazajdeme k tvému dědovi pro Bonnyho hmm?"

 já "už jsem ti říkala že jsiten nejlepší kluk?" 

Honza "co?" 

já "jestli jsem ti užříkala že jsi nejlepší kluk co znám" 

Honza "cože?" 

já"slyšel si mě!" 

Honza "já vím ,ale chtěl sem to slyšetznova" 

já "a taky si nehorázný pako" se smíchem jsem vstala zpostele a šla se převléct do pyžama. 

Zrovna jsem se chystala si svléct tričkokdyž do místnosti bez upozornění vlítl Roman se slovy "máš tu klíče?Potřebujeme zamknout ,tvoje máma je nemůže najít" 

já "tady seklepe!" řekla jsem a byla jsem fakt hrdá na tón kterým jsem to vyslovila. 

Roman "myslíš že bych mohl vidět něco co jsem dřív už neviděl?!" řeklegoistycky a zasmál se. 

Já "klíče mám v kapse od mikiny na věšáku vchodbě" ironicky jsem se usmála. 

Konečně odešel a já se mohla převléct,lehla jsem si vedle Honzu a přitulila jsem se k němu. 

Honza "měli by jsmese zamykat"

 já "ten zámek nefunguje.." 

Honza "tak to aby jsmedávali pozor"

 já "no do hajzlu" 

Honza "co je?" 

já"v té mikině jsou i ty kondomy" 

Honza "jak je Martinpropíchl ?" 

já "jo, to zas bude" 

Honza "to ukecámeneboj"

 já "no uvidíme zítra ,budeme už spát?"

 Honza"dobrou" 

já "dobrou" .

Ráno**

Konečně jsem se po dlouhé době zase dobřevyspala. Honza ještě spal ,tak jsem zatím projela na mobilu sociální sítě. 

Psalmi Tomáš : 

Tomáš: žijete? :D 

já: jak se to vezme :D proč? 

Tomáš: mineodepisuje a Linda říkala že si se jí taky dlouho neozvala :D 

já: jsme oka :D tedaMacák spí jak zabitej ,ale to snad rozdejchá :D 

youtuber člověk ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat