155-delfíni,jednorožec,pláž

814 59 7
                                    

Kuba "honem, už to začalo" popoháněl mě. 

Prošli jsme dalším vstupem a ocitli jsme se v hledišti. Před námi bylo několik bazénů a mladý muž v neoprenu mluvil do mikrofonu. 

Já "vzal si mě na přehlídku synchronizovaného plavání?!" zděsila jsem se. 

Kuba "a co jsem?!" vykulil oči nad mojí otázkou. 

Já "počkej, to ne ne?" sedla jsem si na volné místo a Bonnyho nechala ležet u nohou. 

Kuba "překvapení" zapištěl, jako malá holka. 

Nebylo to synchronizované plavání, byla to show s delfíny a pár dalšími rybami. Zkoukli jsme celé představení, byla to celkem zábava. Měli to pěkně nacvičené. Když to celé skončilo, Kuba nás táhl zase někam jinam. Tentokrát to bylo blíž a bylo to v menší budově. Vlastně to vypadalo jako šatna nebo větší kumbál. 

Kuba "plavat jsi doufám nezapomněla?" 

já "mám plavat? Nemám tady plavky" 

Slečna co právě přišla do místnosti "hello, im Bella, I'll help you with wetsuits" //ahoj jsem Bella, pomůžu vám s neopreny// usmála se. 

Já "wetsuits?!" nevěděla jsem co to přesně znamená. 

Kuba "neopreny" přeložil mi to. 

Já "na co proboha?" zděsila jsem se. 

Bella "Have you ever swam with dolphins ?" //už jste někdy plavali s delfíny? // vytáhla dva neopreny a položila je na lavičku. 

Já "plavat s delfíny?" zase jsem byla mimo. 

Kuba "OH, no, this is the first time" //ne, tohle je poprvé// odpověděl za nás oba. 

Balla "It's okay , I will teach you to do it ." //to je v pořádku, naučím vás to// usmála se a odešla. 

Já "to myslíš vážně?" překřížila jsem si ruce na prsou.

Kuba "bude to sranda" začal se převlékat. 

Já "počkej, nemůžeme se takhle převlíkat" zakryla jsem si rukou oči. 

Kuba "citlivko" otočil se ke mě zády. 

Já "myslím to vážně" trvala jsem si na svém. 

Kuba "vždyť se nedívám a i kdyby, jsi kámoška" rozhodil rukama. 

Já "jestli se otočíš, zabiju tě" ukončila jsem takhle naši debatu a začala se cpát do neoprenu. 

Kuba "už můžu?" bručel, když už byl nachystaný. 

já "počkej.. Už jo" 

Kuba "díky bohu" otočil se. 

Vyšli jsme v neoprenech ven k bazénu a tam se nás hned ujala Bella. Řekla nám nějaké instrukce jak se neutopit a nechala nás jít do vody. Bonny s Baddym na nás ale museli počkat na souši. 

Bella "It's Lorry" //to je Lorry// jediným mávnutím ruky k sobě přivolala jednoho z delfínů. 

Oba jsme zůstali stát jako opaření a zírali na ni. 

Bella "caress him" //pohlaď si ho// pořád se usmívala.

 já "okey, ahoj Lorry" pomalu jsem se k němu sklonila a pohladila ho. 

Kuba "and what with this??" //a co s tímhle?// prstem vyděšeně ukazoval na delfína, co zaparkoval vedle něj. 

Bella "This is Bauxi, she is crazy" //tohle je Bauxi, je šílená// sotva to dořekla, Kuba byl od ní celý pocákaný vodou. 

youtuber člověk ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat