U koní jsme strávili celý den. Vyvedli jsme koně do ohrady a tam jen tak blbli. Mamka pak jela s její kamarádkou na vyjížďku a my tam zůstali sami s nějakými menšími dětmi co poskakovaly kolem poníka.
Pořád a neustále se na nás dívali. A něco si špitali už mi to začínalo vadit tak jsme šli na druhou stranu louky a tam si sedli do stínu stromu.
Byl vážně pařák. Honza si hrál s Bonnym ,myslím že si se psi rozumí ,divím se že on sám nemá psa. Vyhoupla jsem se na kobylu a vedla ji k překážkám.
Byly postavené na sotva 60 centimetrů to je pro nás hračka řekla jsem a pobídla Elis ke cvalu a následně ke skoku. Jak sem říkala vážně hračka.
Poznala jsem na Elis že se chce vyběhat tak jsem jí pobídla k trysku a frčeli jsme přes louku a zpátky. Honza už seděl opřený o strom ,Bonny vedle něj a děti co se na nás dívaly kolem nich.
Když jsme se přiblížili Honza řekl "nevěděl jsem že umíš jezdit až tak dobře"
já se smíchem "měl bys na mě být pyšnej"
Honza "spíš sem se o tebe bál".
Sesedla jsem z Ellis a podívala se směrem k zmiňovaným dětem a i přes to že na nás ještě před půl hodinou civěly jak na duchy , mile jsem se jich zeptala "a co vy tady?".
Představili se mi jako Nikolka, Natt, a Péťa. Nejmladší z nich Nikolka nesměle řekla "líbí se mi jak jezdíš chtěla bych to taky umět"
já "viděla jsem tě trénovat s mojí mamkou, vedla sis dobře, ale jestli chceš můžu ti něco ukázat"
Nikolka "děkuju to by bylo bezva" a už mě vedla do jízdárny.
Honza spolu s Péťou a Natt šli s námi. Honza mě po cestě vzal za ruku a propletl svoje prsty mezi mými. Natt co šla vedle Honzy se drze zeptala "a vy spolu chodíte?!" .
Podívala jsem se zmateně na Honzu a ten začal vykoktávat "n-no, jo" .
Vešli jsme do jízdárny a dali se do práce. Malá Nikol seděla na poníkovi jménem Niklaus a bylo vidět že jí ježdění opravdu baví.
Když objela pár koleček bez problémů ,napadlo mě "zkoušela jsi někdy skákat?"
Niki "ne ,prý jsem na to ještě malá"
já " a co kdyby jsme to zkusili? Ale s tímhle sedlem to nepůjde .." otočila jsem se na Honzu "zlato? Doneseš prosím ze stájí sedlo ? Péťa ti pomůže určitě ví jaký myslím že?"
Péťa jen poslušně přikývl a vedl Honzu za ruku pro sedlo. Natt řekla že půjde s nimi. Vrátili se a Honza prohlásil "proč mi nikdo neřekl že to je tak těžký?!"
Vzala jsem si od něj sedlo a chtěla osedlat poníka ,ale on využil chvilky když jsme byli blízko u sebe a vlepil mi malou pusu na tvář. Jen jsem se zasmála a prokulila očima.
Pomohla jsem Nikče osedlat Niklause a řekla jí co a jak. Jak jsem řekla tak udělala a povedlo se skočila překážku asi o 20 cm.
Všichni jsme jí začali tleskat a chválit. Až na Natt "pche to je toho ,to umí každý mimino" a s těmito slovy vysedla na Niklause ,který to nejspíš nečekal a už mi bylo jasný co bude následovat. Než sem stačila cokoliv říct ležela na zemi.
Přiběhla jsem k ní jestli je v pořádku a následně jí vynadala. Po tomhle mě přešla chuť na jakýkoliv trénování a tak jsme koně vyhřebelcovali a odvedli do stájí. Když jsme byli s Honzou v boxu s Ess přitáhl si mě rukama kolem pasu a pomalu líbal.
Samozřejmě jsem spolupracovala ,ale Ellis se to asi nelíbilo a drcla do nás hlavou jakoby chtěla říct "nejste tady sami" . Zasmáli jsme se tomu a odtáhli se od sebe.
Začalo se stmívat a mamka pořád nikde,začínala jsem si o ni dělat starost. Sedli jsme si ve stáji na balík sena a čekali na ni.
"Konečně jste tady" zajásala jsem a vyskočila z Honzovi náruče. Mamka se postarala o koně a mohly jsme jít domů. Najedli jsme se protože jsme hlady vůbec neviděli a postupně se osprchovali.
Zalezli jsme unavení do postele a povídali si o dnešku.
Honza"beztak mě Natt chtěla"
já "vždyť je jí sotva 11"
Honza "když jsme šli pro to sedlo zeptala se mě jestli s ní nechci jít někdy ven" řekl a nahlas polkl.
Tahle věta mě dost při nejmenším překvapila a po krátké pauze na zpracování této nové informace jsem odpověděla "jakože tě pozvala na rande?!"
Honza "já nevím je ještě malá"
já "mám žárlit?"
Honza "ne to určitě ne, jsem jen tvůj"
já "no já si myslím"
Honza "ty myslíš? od kdy?"
já "hahaha" a praštila jsem ho do ramene.
Honza "auu"
já "to nemohlo bolet ,já chtěla jsem se tě na něco zeptat"
Honza "na co?"
já "mamka nabídla že by jsi s námi mohl jet na dovolenou, kdybys samozřejmě chtěl.."
Honza "zveš mě na dovolenou?"
já "no, možná trochu.." Honza s úsměvem "kam jedeme?"
já " Chorvatsko, jezdíme tam s mamkou každý rok"
Honza "a kdy?"
já "myslím že příští týden"
Honza "to bych měl mít čas"
já "bezva" přitulila jsem se k němu.
Honza "budeme už spát?" já "jo ,dobře dobrou" on "dobrou zlato" Dal mi pusu na tvář a ihned jsme oba usnuli.
#really anonymous∞
ČTEŠ
youtuber člověk ?
Fiksi PenggemarKdo vlastně jsem ? Jmenuji se Amelie ,příjmení zatím není důležité. Bydlím v malé vesničce na severu Moravy se svojí mamkou která bývá hodně v práci takže já často zůstávám sama doma. Ještě minulí rok bych řekla že jsem normální šestnáctiletá holka...