25- David,Filip,grilování

1.4K 90 3
                                    

já „není na to trochu pozdě?" 

David „na obnovení kamarádství není nikdy pozdě ne?"

já „takže teď se chceš kamarádit? po tom všem?!" 

David „jak sem řekl chybíš mi ,mysli si o mě co chceš ale kamarádka mi chybí." 

Já „dobře tak to dokaž, dokaž že o to stojíš" 

Byla jsem fakt pyšná na tón kterým sem to řekla . 

David „dobře ,vrátíme se k ostatním?" 

já „já se k nim vrátím ty si dělej co chceš".

Nakonec jsme se společně vrátili k ostatním. Jako první mě odchytl Honza s tím že mě hledal a měl strach. 

Řekla jsem mu co se stalo obejmul mě a podíval se na Davida. „takže vy jste teď kamarádi?" 

já „ještě nemám důvod se kamarádit" odsekla jsem . 

David „mysli si o mě co chceš ,znám ji déle než ty.. máme si co říct možná to ještě nevidí ale uvědomí si že jí chybím.." 

Honza „jestli jí znova ublížíš..." 

já „hele nechme toho pojďme se bavit" a táhla jsem Honzu za Kubou. 

Zbytek večera probíhal dá se říct normálně David se motal mezi námi ,snažil se být v pohodě. Myslím že se s ostatníma dost sblížil. Nad ránem jsme byli všichni v náladě a přišlo nám strašně super to že budeme spát všichni u Davida doma. 

Abych to trošku přiblížila, David bydlí v paneláku ,takže si asi umíme všichni představit jak to vypadalo když jsme šli po chodbě a smáli se. 

Museli nás slyšet všichni sousedi. No vyšli jsme po schodech k němu do bytu ,rodiče nebyli doma. Gejmřík si hned po příchodu ustlal na gauči a usnul. 

My ostatní jsme ale jiná liga tak jsme si zalezli všichni k Davidovi do pokoje. Tam sme se doslova poprali o postel ,bylo to k ničemu protože jsme stejně spali všichni na zemi.

ráno**

Probudila jsem se mezi Lindou a Honzou, chvilku mi trvalo vzpomenout si co sakra dělám u Davida doma. Viděla jsem kolem sebe všechny kromě Kubu.

 Vstala jsem a šla ho najít, jasně v obýváku na gauči tam kde jsme ho včera nechali. Zasmála jsem se nad jeho tekoucí slinou z koutku úst a zamířila jsem do koupelny před zrcadlo. 

Umyla jsem si obličej, upravila drdol a vrátila se do obýváku. 

Zrovna tam přišel i David řekl „teda..ahoj"

 já „ahoj" 

David „je mi to blbí ale kdo to je?" ukázal na Gejmra. 

Zarazila jsem se nad jeho zmatenou otázkou a se smíchem odpověděla „ty si ho nepamatuješ?! To je ten nahej jak běhal po cestě a ty si se s ním začal bavit a dotáhl si ho sem.." .

Zarazil se a nejspíš přemýšlel co se vlastně včera stalo . 

Nevydržela jsem to a se smíchem řekla „dělám si srandu to je Gejm..em..Kkuba..kamarád z Prahy.." 

David „jo..no tak aspoň není nahej ,dáš si snídani?". 

Mávl nad tím rukou a šel směrem do kuchyně, mě se celkem ulevilo že to nechtěl řešit dál. Pomohla jsem mu udělat snídani ,byl to pro mě divnej pocit být s ním, mluvit s ním. Když jsme dojedli ostatní pořád spali a Kuba se tak vyzývavě válel na gauči že toho nešlo nevyužít.

 Vzali jsme kýbl studené vody a chrstli to na něj. Ten hned vyskočil z gauče a zmateně se rozhlížel po místnosti. 

Po tom co se mu povedlo se trošku uklidnit se otočil k nám a spustil „co vás to napadlo?! Člověk aby se bál usnout když jste poblíž" 

Smáli jsme se třikrát víc ,David jen řekl „támhle je koupelna jestli chceš". 

Uraženě odkráčel do koupelny a dlouho z ní nevylezl. Slyšeli jsme jak někdo odemyká dveře ,tázavě jsem se koukla na Davida on jen vykulil oči a řekl „máma". 

Na skákání z okna nebo alespoň pokus o úklid bylo pozdě. 

Když nás uviděla tak se zarazila a potom řekla „Jé ahoj Amy dlouho si tu nebyla sem ráda že tě zase vidím" nechápala sem co tím myslí a pak mi to došlo .

On jí určitě neřekl že jsme se rozešli. Otočila jsem pohled na něj ,jen pokrčil rameny. V tom vyšel z koupelny Gejmr nebo spíše Kuba nahoře bez se slovy „to mám celý mokrý kvůli vám blbeč..jéj dobrý den" 

Teď byli zmatení všichni. Davidova mamka chtěla aby jí vysvětlil co se tu děje ,ale on si to sám nepamatoval tak jsem se dala do vysvětlování já. „...no a tak nám ujel poslední autobus a David nás nechal všechny přespat tady." 

Dokončila jsem větu úsměvem místo tečky. Jen zakroutila hlavou a mile se zeptala jestli zůstaneme na oběd. Slušně jsem poděkovala za pozvání ,ale odmítla jsem s tím že spěcháme domů. 

Tak nějak jsme domluvili a já šla vzbudit hrdličky s tím mým spáčem. Všechno jsme jim s klukama vysvětlili ,rozloučili jsme se tedy s jeho mamkou a šli před panelák. 

Tam jsme se loučili i s Davidem a vyrazili na parkoviště kde nás čekalo taxi. Nějakým způsobem jsme dorazili domů a postupně se osprchovali ,najedli a tak dál. 

Odpoledne vytáhl Tomáš Lindu ven někam se projít. Stejně si myslím že je budeme muset jít tak za tři hodiny hledat. My s Honzou ,Gejmrem a Bonnym jsme si šli sednout ven na terasu. 

Kupodivu se ti dva v pořádku vrátili tak se přidali k nám. Rozhodli jsme se že budeme grilovat. Kluci chystali oheň a podobně. 

Já s Lindou jsme šli koupit maso ,potkal nás můj bratranec Filip. No když viděl že neseme maso na grilování sám se k nám pozval. A tentokrát se mi ho nepodařilo zbavit. 

Přišli jsme zpátky na zahradu .Všichni tři kluci se snažili rozdělat oheň ,když si nás všimli nechali toho a jejich oči zůstali na Filipovi . 

Nadechla jsem se a řekla „to je můj malej bratránek Filip, Filipe Honzu už znáš ,vedle něj je Tomáš a Kuba" 

Už se nadechovali že pozdraví ale ještě jsem jim do toho skočila „Kubu ale strašně bolí v krku takže nemluví že??!" 

Zašklebila jsem se na něj ,jen souhlasně zakýval hlavou a zvedl ruku na náznak pozdravu. Po pár minutách Filipovi volal táta že má jít domů. 

Neochotně se tedy rozloučil a odešel. Celkem se mi ulevilo že ho mám zase z krku. Gejmřík se na mě podíval a se smíchem řekl „bolí ho v krku jo?!" 

já „no tak co sem měla dělat?! To sem mu rovnou mohla říct hele Filipe, tohle je Gejmr, ale nech si to zatím pro sebe." 

 Z rozhovoru nás vyrušil Tomáš kterému se konečně podařilo rozdělat oheň. Byl to klidný večer ,najedli jsme se, seděli venku a koukali do ohně a při tom si povídali. Seděla jsem opřená o Honzu a skoro usínala stejně jako ostatní. Tak jsme uhasili oheň a šli spát.

#really anonymous∞

youtuber člověk ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat