49-Chodník,prank,revenge

1.2K 68 5
                                    

Honza „pojď sem, ať se mi tu neztratíš" řekl a propletl si se mnou prsty. 

Procházeli jsme nehorázně dlouhým chodníkem a četli si jména na něm. Šli jsme kolem obchodu kde ve výloze byli Penny . Všem nám bylo jasné co musíme udělat. 

Vešli jsme do obchodu, každý jsme si vybrali svůj Penny a pokračovali jsme v cestě. Mohlo to vypadat dost vtipně protože jsme je měli všichni stejné. Na všech byla americká vlajka. Jeli jsme si to už mnohem rychleji po zmiňovaném chodníku. 

Gejmr s tím měl ze začátku nějaké problémy co se rovnováhy týče, ale po tom co asi osmkrát spadl a jednou málem sejmul nějakou paní, mu to už celkem šlo. Pod námi jsem poznávala známá jména. 

U těch co nám byli nejznámější jsme se vyfotili a kluci si zase hráli s kamerama. Já s Lindou jsme do toho tentokrát nezasahovali a jen jsme se procházeli mezi turisty. 

Linda „ty jo, já mám hlad"

 já „taky bych si něco dala" 

Šli jsme za klukama a i s nimi jsme se vydali hledat jídlo. Což nebyl vůbec problém, vešli jsme do první restaurace/fast foodu a najedli jsme se. Pak nám už zbývalo se jen vrátit domů neboli na hotel. 

Když jsme se vrátili Linda s Tomášem se šli někam projít. Gejmr s Jirkou si šli hned lehnout a tak jsme zůstali s Honzou sami. Šli jsme k nám na pokoj a jen co jsem prošla dveřmi mě Honza objal zezadu a šeptal do ucha „konečně tě mám jen pro sebe"

 já „ tak to by jsi měl zamknout" usmála jsem se směrem ke dveřím.

 Pustil mě a šel zamknout dveře. „lepší?" zeptal se. 

Já „počkej, pojď sem?" Přišel ke mně a já si dala ruce kolem jeho krku. Automaticky mě chytl kolem pasu a dál na mě koukal a čekal, co ze mě vypadne. 

Já „dokonalý" usmála jsem se a pomalu jsme se začali líbat. 

Přesunuli jsme se k posteli, pomalu mě na ní položil a začal se svlékat, nezůstala jsem pozadu..

Ráno**

Když jsme se kolem jedenácté vyhrabali z postele, šli jsme se raději podívat jestli ostatní žijí, protože nás dneska nikdo nepřišel vzbudit. Bylo to tím že taky spali. 

Teda Gejmr si zrovna dělal v kuchyni kafe a Jirka byl ve sprše, ale Linda s Tomem z postele ještě ani nevylezli. Sedla jsem si na gauč, rozespale jsem si položila hlavu na opěrku a koukala jsem z velkého okna co bylo přede mnou.

 Přisedl si ke mně Honza se snídaní. Společně jsme se nasnídali, já se pak šla osprchovat. Musím uznat že jsem si dala na čas. Přišel do koupelny Honza s tím že mi už po čtvrté volá máma. 

Vypnula jsem vodu, obmotala si kolem těla ručník a vzala jsem si od Honzy telefon. Netvářil se že se chystá odejít, neřešila jsem ho a zvedla mamce hovor. 

Mamka „no to je dost že mi to taky zvedneš!"

 já „promiň byla jsem ve sprše" 

mamka „jste v pořádku? A co děláte?" vyptávala se, odpověděla jsem jí na všechny otázky a po asi dvou minutovém loučení jsem to položila. 

Za telefon se nedoplatíme. 

Otočila jsem se k Honzovi „chtěl si něco?" 

Skousl si ret, od hlavy až k patě si mě prohlídl a sladce řekl „tebe"

 já „teď hned?" ptala jsem se se smíchem a už jsem cítila jeho ruce na mých bocích. 

Honza „jsi krásná" 

já „a jaká holka není krásná, když je polonahá!?" 

Honza „že já se vůbec snažím" zasmál se, ale dělal uraženýho. 

Já „podáš mi z pokoje prosím tričko?" 

Honza „ale mě se líbíš tak" 

já „jo, třeba se tak budu líbit i těm dvěma až půjdu jen v ručníku přes obývák do pokoje pro tričko" vyplázla jsem na něj jazyk. 

Dal mi pusu, řekl „dojdu ti pro něj" a zmizel za dveřmi. 

Mezi tím jsem se usušila a rozčesala jsem si vlasy. Honza mi přinesl tričko, já se oblíkla, počkali jsme až se ti dva vzbudí a vydali jsme se do Santa Monicy, na tu nám všem známou pláž s velkým molem. 

Po dvaceti minutách se nám konečně ukázal pohled na známé molo a překrásný oceán. Nejdřív jsme se šli projít po molu. 

Hodně jsme fotili i točili myslím, že kluci budou mít dost dobrých záběrů. Když se od nás Jirka vzdálil a mluvil něco do kamery, bylo nám s Lindou jasné, co musíme udělat. 

Rozběhli jsme se k němu a zaútočili na kameru. 

Já "ahoj Jirko, my ti to podržíme jo?" 

Vypůjčili jsme si kameru a zase do ní říkali různé zážitky co se nám staly, samozřejmě jsme vynechali Gejmřeje a ostatní věci co by neměli lidi vědět. 

Když jsme skončili vrátili jsme Jirkovi kameru. Jen na nás se smíchem koukal a řekl "vy dvě by jste si měli založit youtube kanál.." 

já "někdy, možná" pokrčila jsem nad tím rameny. 

Došli jsme až na konec mola. 

Jirka "tak co kdo si skočí?" 

Gejmr "tady nejsi v GTA žádnej respawn!" koukal na něj vyděšeně.

 Jirka "ale zaplavat bych si šel" 

Vrátili jsme se na pláž. Kluci něco řešili, tak jsme s Lindou šli sami do vody. Měli jsme vodu zhruba po kolena když jsem ucítila vodu za krkem a úplně všude. 

Následně se ozval Gejmrův smích "it is a prank Amy is nic netušit" a můj řev "kde si vzal sakra kýbl?!". 

Všichni jsme se tomu zasmáli a nakonec jsme si šli všichni společně zaplavat. Házeli jsme si míčkem a dělali jsme blbosti. Když jsme se vrátili na pláž, moje oblečení bylo pořád mokré od Gejmrova zákroku s kýblem vody. 

Rozhodli jsme se že s Lindou zajdeme pro jídlo a uděláme si něco jako piknik na pláži.

 Já _"a to mám jít v mokrým tričku?!" 

Honza "si vezmi moje" a podal mi jeho tričko.

 já "tak teda díky" 

Pro jídlo jsme zašli do místní pizzerie. Když jsme se vrátili kluci seděli nebo leželi na dece. Hlavní ale bylo že Gejmr ležel a měl přes hlavu hozený kus hadru, nejspíš svoje tričko. 

Napadl mě geniální plán jak mu to s vodou oplatit. Přišla jsem za dětmi co si o kousek dál stavěli něco z písku a vypůjčila jsem si od nich kyblík. Nebyl problém se s nimi domluvit. Nabrala jsem do něj vodu a připlížila jsem se ke Gejmrovi. 

Chrstla jsem na něj tu vodu. Okamžitě vyskočil a nechápavě koukal kolem sebe "it's a revenge! Gejmr is nic netušit!!" křičela jsem a spolu s ostatníma jsem se smála. Když nás smích přešel vrátila jsem dětem kyblík a všichni jsme se s chutí pustili do jídla.

#really anonymous∞


youtuber člověk ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat