30-snídaně,stream,stream

1.3K 84 1
                                    

Ráno**

Probudilo mě šimrání na břiše. Neochotně jsem se převalila na bok a rukou si přitáhla peřinu. Šimrání ,ale nepřestalo jen se přesunulo na tvář. 

Ošila jsem sebou zamumlala "chci spát" a stále jsem se snažila neotvírat oči. Někdo mi do ucha zašeptal "vstávej lásko" ,vlastně ne jen tak někdo byl to Honza. 

Teď už jsem se začínala probouzet. Otočila jsem se čelem k Honzovi a přitulila se k němu. Jen se zasmál a hladil mě po zádech.

Já "Kolik je hodin?" zamumlala jsem do jeho hrudníku. 

Honza"Půl desáté ,tvoje mamka nás volala na snídani" zašeptal a dal mi pusu do vlasů.

Já"Tak to není dobrý" řekla jsem a odtáhla se od něj tak abych mu viděla do obličeje. 

Honza "proč ?" já "moje mamka v kuchyni znamená něco nepoživatelnýho" odpověděla jsem se smíchem a dala mu dlouhou pusu. 

Ta se jako skoro vždycky zvrhla v líbání ,co už. Nějakým způsobem se nám nakonec podařilo vylézt z vyhřáté postele a jít za mamkou na snídani.

 Mamka"No to je dost, už jsem myslela že se neprobudíte" přivítala nás těmito slovy a my poslušně zasedli ke stolu. Nasnídali jsme se ,byli lívance ,miluji lívance. 

Bavili jsme se o tom Chorvatsku ,prý s námi tedy pojede i ta mamčina kamarádka s její dcerou a kamarádkou. Honzovi napsal Jirka že bude mít 10 hodinový livestream a jestli nechce dorazit. 

Řekl mi to a já jak jinak než souhlasila. Začíná to ve dvě takže máme ještě čas. Šla jsem se osprchovat a potom když jsem si před zrcadlem česala vlasy ,přišel za mnou Honza.

 Prohlídl si mě od hlavy až k patě a skousl si spodní ret. Přišel ke mě a objal mě zezadu. Dívali jsme se na náš odraz v zrcadle. "Sluší nám to spolu" řekl po chvilce příjemného ticha. 

Usmála jsem se a provokativně řekla "ale mě víc". Vyplázl do zrcadla jazyk a dal mi pusu na tvář. Šel se taky osprchovat a já mezi tím pomohla mamce s obědem. 

Když přišel šli jsme ven s Bonnym. Venku bylo strašné teplo tak jsme jen nechali Bonnyho proběhnout a vrátili jsme se domů. Tam jsme se naobědvali ,mamka šla na návštěvu k babičce a my do pokoje za počítač. 

Bylo půl druhé zapnuli jsme počítač a pak tam Honza něco nastavoval ,ale tomu už moc nerozumím. Po chvilce se mi ze sluchátek ozvaly hlasy Gejmra ,Jirky a ten třetí.. Jo jasně to byl Pedro. 

Pozdravila jsem se s nimi a kluci nás pak seznámili i s Pedrem.

Jirka "tak co můžeme začít?"

Pedro "jojo"

Gejmr "a Annie nepřijde?"

Jirka "no já jsem jí psal, teď prý není doma ,ale na večer dorazí"

Pedro "MenTe jste tu?"

MenT "jojo ,my rozmotáváme kabel ze sluchátek a přepojujeme to celý ,ale už můžeme začít"

Gejmr "tak kabel od sluchátek jo?!"

Já "ale ticho zas"

Jirka "tak můžeme?"

Všichni (jednohlasně) "jo"

Jirka "už to asi běží, napište do chatu "1" jestli je všechno ok. Jo vypadá to že to jede ták .. Ahojdá já jsem Jirka a vítám vás u tohodle desetihodinového livestreamu a nebudu tu sám ,jsem tu společně s Gejmrem.

Gejmr "zdravím všechny Gejmrovce a Gejmrovkyně ..

Jirka " a Pedrem"

Pedro "ahoj lidi..."

Jirka "a MenTem"

MenT "čau,čau zdravím všechny"

Jirka "a taky naší kamarádkou Amy"

Já " ahoj zdravím všechny na streamu!"

Gejmr "se divím že jsi neřekla "ahoj všichni""

Já "připadá ti že jsem youtuberka?!"

Pedro "jo a k večeru přijde i Annie.

Jirka"jdeme na sg?"

Gejmr "můžeme"

Pedro "dáme draky?"

...

Na streamu jsme byli skoro celých deset hodin a musím říct že jsem si to maximálně užila stejně jako minule. Kolem půlnoci když stream končil jsme se rozloučili s ostatními a zalezli do postele.

Honza "bavilo ťe to že?"

Já "jo, ani nevíš jak"

Honza "většina lidí když jsou poprvé na streamu nebo ve videu jsou nervózní a tak ,to ty jsi vůbec nebyla"

Já "taky to nebylo poprvé"

Honza "víš jak to myslím"

Já "jo ,vím"

Honza "nenapadlo tě někdy taky točit?"

Já "jo třeba natáčet co jsem si dneska koupila že?.. To by mě asi nebavilo" Šťouchla jsem ho loktem do boku.

Honza "myslel jsem spíš něco jako já nějaký challenge let's play a tak.."

Já "nevím nepřemýšlela jsem o tom ,budeme už spát?"

Honza "dobře ,dobrou zlato"

Já "dobrou". Dala jsem mu pusu a přikryla se dekou.


#really anonymous∞



youtuber člověk ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat