Honza "jsem ti ani neřekl, jak mám krásnou tapetu" ukázal na telefonu společnou fotku z letadla.
Já "líbí se ti?" otočila jsem se k němu, ale zatmělo se mi před očima a nohy nějak přestali spolupracovat.
Honza "dobrý?" přistoupil v rychlosti ke mě a chytl mě, abych neupadla.
Já "jo, jen se mi zamotala hlava" párkrát jsem zamrkala a rozhlédla se po místnosti.
Honza "chceš si sednout?" dovedl mě k posteli.
Já "jsem v pohodě" usmála jsem se.
Honza "ale nevypadáš tak" vůbec se mnou nesouhlasil.
já "ehm,, tak díky? Teď se mám urazit?" zasmála jsem se.
Honza "vážně?" prohlížel si mě zase tím starostlivým pohledem, který jsem u něj už dlouho neviděla.
já "jo, nic to není, jdeme něco dělat?" snažila jsem se to zamluvit.
Honza "chceš zajít za babičkou?" usmál se.
já "spíš by jsi si mohl sednout ke mě" poklepala jsem na místo vedle sebe.
Honza "takhle ve dne jo?" přisedl si a hned mi položil ruku na stehno.
Já "klidně můžeme počkat do večera jestli ti to vadí" čekala jsem, co z něj vyleze a přitom ho propalovala pohledem.
Honza "rozhodně ne" políbil mě.
Já "to ráda slyším" dala jsem mu pusu a při té příležitosti ho kousla do rtu.
Honza "auu, kotě" zabručel mezi líbáním.
Lehla jsem si a ho stáhla sebou. Po chvilce líbání opustil moje rty a přesunul se ke krku. Nechal tam pár polibků a zabloudil níž.
Kuba "jdete s ná... Jej, sorry" odešel zpokoje tak rychle jako přišel.
Honza "ups" nechal všeho a podíval se mi do očí.
já "měli by jsme se naučit zamykat" zavrčela jsem.
Honza "co teď?" slezl ze mě.
já "jdeme za nimi?"
Honza "jedině když slíbíš, že to potom dokončíme" mrkl uličnicky.
já "slibuji" dala jsem mu poslední pusu a šli jsme na chodbu, kde budou pravděpodobně i ostatní.
Kuba "to bylo rychlý" culil se na Honzu.
Honza "to víš.." zasmál se společně s ním.
Linda "co?" nejspíš nevěděla co se stalo.
Já "ale nic, kam jste chtěli jít?"
Tomáš "za babčou"
Kuba "pokecat a tak" bylo vidět, že je z toho nadšený.
já "OK, jdeme?" namířila jsem si to ke schodům.
Povídali jsme si s babičkou, o školách, práci, o tom jak se ona má, co dělá ve volném čase a musím říct, že tak špatná vážně není. Teda pokud zrovna do někoho neryje kvůli oblečení, nebo podobným věcem. Byl čas oběda, babička řekla, že něco uvaří a my zůstali v obýváku.
Linda "tady je brutální teplo" z časopisu co ležel na stole si udělala vějíř.
Tomáš "se vysleč" řekl to ze srandy, protože na sobě měla jen tričko a kraťasy.
Linda "to by se ti líbilo co?" usmála se.
Já "viděli jste ten bazén na zahradě?" pronesla jsem nadšeně.
Honza "to zní jako plán"
Všichni to odsouhlasili, pro jistotu jsem se zeptala babičky, jestli smíme a také souhlasila. Šli jsme se tedy převléct do plavek.
Honza "aww, já to viděl" sledoval mě, když jsem se převlékala.
Já "zabilo by tě, kdyby jsi se otočil?" přece jen se trošku stydím.
Honza " ne, ale tohle si nemůžu nechat ujít" čekal, až si začnu převlékat i vrchní část plavek.
Já "fajn, tak se otočím já" otočila jsem se k němu zády a narvala se do plavek.
Honza "ale no tak" udělal smutný obličej.
Já "jsi hroznej"
Honza "hrozně dokonalej?" sebevědomí mu rozhodně nechybí.
já "radši už pojďme" šla jsem ke dveřím.
Honza "počkej ještě" zabránil mi v otevření dveří.
Já "copak?" čekala jsem něco důležitého.
Honza "dostanu pusu?" položil mi ruku na bok.
já "a co za ni?" přitiskla jsem se tělem k němu.
Honza "další pusu?"
já "to zní dobře" dlouze jsem ho políbila.
Začali jsme se líbat, když jsme se odtrhli, otevřela jsem na druhý pokus dveře a šla za ostatními ven. Linda plavala na lehátku v bazénu a Tomáš s Kubou měli ty pěnové trubky.
Kuba "co vám tak trvalo?" neodpustil si poznámku a získal tak moji pozornost.
Z ničeho nic jsem ucítila kolem pasu něčí ruce a než jsem zjistila, kdo to je, byla jsem ve vzduchu a následně pod vodou. Kdo jiný než Honza to mohl být. Vynořila jsem se a protřela si oči, bylo to ale k ničemu, protože Honza skočil do vody vedle mě a já měla zase oči plné vody.
Já "hej!" zapištěla jsem.
Honza "jej, promiň" zasmál se tomu.
Linda "to se neodpouští" dál se válela na nafukovacím lehátku.
Kuba "pojď do vody" trošku ji pocákal.
Linda "však jsem"
Tomáš "budeš mít spálený záda" varoval ji.
Linda "neboj se" nebrala vážně jeho varování.
Kuba "tak jinak" potopil se, doplaval pod Lindino lehátko a převrátil ji.
Honza "to se neodpouští" připomněl jí její slova se smíchem, když se vynořila.
Vzala jsem si nafukovací duši, vlezla si do ní a pozorovala Lindu, jak se mstí Kubovi. Chudáka ho málem utopila, ale mohl si za to sám.
O dvě hodiny později**
Už jsme po obědě, babička vaří dobře, to se musí nechat. S plnými žaludky se válíme s Lindou na zahradě na dece, užíváme sluníčka a povídáme si.
Linda "opovaž se!" vyskočila z ničeho nic na nohy a začala couvat.
Podívala jsem se co se děje a stál u nás jen Kuba s vodní pistolí.
Kuba "Amy pozor nebo to schytáš taky" zařval a rozběhl se k nám.
Přece v tom Lindu nemůžu nechat samotnou. Nezbylo nám nic, než vzít nohy na ramena. Utíkali jsme před ním snad přes celou zahradu a zastavili jsme se až u Tomáše a Honzy. Linda se skrčila za Tomáše a já jen zůstala stát bokem s Honzou v přesvědčení, že po mě nejde.
Tomáš "a to si myslíš, že mě nepostříká, když se za mě schováš?" rozhodil rukama.
Kuba "uhni" dal Tomášovi čas, vyhnout se studené vodě.
Linda "ani na to nemysli" chytla se ho.
Honza "pojď" chytil mě za ruku a tiše odtáhl z vodní války pryč.
#really anonymous∞
ČTEŠ
youtuber člověk ?
FanficKdo vlastně jsem ? Jmenuji se Amelie ,příjmení zatím není důležité. Bydlím v malé vesničce na severu Moravy se svojí mamkou která bývá hodně v práci takže já často zůstávám sama doma. Ještě minulí rok bych řekla že jsem normální šestnáctiletá holka...