Honza "tak šup, jedeme" dal Lindě do rukou její penny board.
Usoudila jsem, že bych si měla vzít ten svůj a šli jsme ven.
Honza "neboj, ve studiu čekají Terka s Davidem" šeptal Lindě tak aby to Tomáš neslyšel.
Linda "tak ať už jsme tam" stoupla na penny a pořádně se několikrát odrazila, což znamená že jela hodně rychle.
Honza "ať tě zase nemusíme sbírat ze silnice" volal na ni provokativně, ale ona si z toho nic nedělala.
Projeli jsme pár ulic, vyšli jsme schody a byli jsme v cíli. Seděli jsme tam strašně dlouho do noci, a vůbec se mi nechtělo domů. Bylo už něco kolem půlnoci, David s Terkou už šli domů, ale mě se pořád nechtělo.
Linda "pojďme se ještě někam projet"
já "taky se mi nechce domů" přidala jsem se k ní.
Honza "jste normální?" nejspíš se už viděl v posteli.
Tomáš "chvilka nás už nezabije" zastal se nás.
Honza "kluku, ještě před hodinou jsi umíral na nohu" odmítal kamkoliv jezdit.
Linda "co máš s nohou?" starostlivě se zeptala.
Tomáš "jenom jsem na to špatně stoupl, není to nic hroznýho" uklidnil ji.
Já "no ták, zlato, prosím, prosím" přitulila jsem se k němu a udělala psí oči.
Linda "bráško, buď hodnej" taky nahodila štěněcí obličej.
Honza "no co s vámi mám dělat" rozhodil nakonec rukama, ale souhlasil.
Opustili jsme studio a vydali jsme se vstříc tmě co pokrývala cesty. Jeli jsme sice po vedlejší silnici, ale i tak tudy pár aut projelo. Navíc je tady spoustu zatáček, takže kdyby se z jedné z nich vyřítilo auto, určitě by jsme nestihli jít stranou.
Doma**
Honza "dávám jim léto" řekl do tmy, když jsem se převlékala.
já "co?" nechápala jsem o čem mluví.
Honza "ségře a Tomášovi, vsadím se že do konce prázdnin spolu zase budou"
já "jo tohle, taky jsem to říkala" lehla jsem si k němu do postele.
Honza "víš že je to už.."
já "rok co jsme se poznali?" dořekla jsem to místo něj.
Honza "jsem rád, že tě mám" objal mě.
Já "to já taky"
Honza "chceš už spát?"
já "vadí?"
Honza "ne, taky se mi chce"
já "tak dobrou?"
Honza "dobrou krásko"
O dva dny později**
Byl teplý letní den, Linda se nudou mohla ukousat, tak mě napadlo, že zajdeme ke koním. Linda nebyla proti, takže jsme vyrazili.
U koní**
Elis i Chuck byli ve svých boxech, což nám hodně ulehčilo práci, protože jsme je nemuseli nahánět po louce. Klasicky jsme je vyčistili a vymýšleli jsme co podnikneme.
Linda "ale venku je na ježdění strašný vedro, se upečeme"
já "tak můžeme zkusit tu jízdárnu, ještě jsem tam nebyla"
ČTEŠ
youtuber člověk ?
FanfictionKdo vlastně jsem ? Jmenuji se Amelie ,příjmení zatím není důležité. Bydlím v malé vesničce na severu Moravy se svojí mamkou která bývá hodně v práci takže já často zůstávám sama doma. Ještě minulí rok bych řekla že jsem normální šestnáctiletá holka...