35-cesta,autobus,Roman(část.2)

1.1K 71 1
                                    


já „jak dlouho jsem spala?"

Honza „necelou hodinu ,chceš jít ven?"

já „ani ne ,ale ty jdi jestli chceš"

Honza „zajdu si na záchod"

já „dobře".

Pustila jsem ho ,aby mohl vystoupit. Autobus byl pořád na půl prázdný a za mnou přišel Roman. Sedl si na sedadlo přes uličku vedle mě a řekl „že jsi tam před tím mluvila s tvým fotříkem?"

já „do toho ti nic není"

Roman „máš pravdu není ,ale tvou mámu by to mohlo zajímat"

já "jo ,ale tobě to může být jedno"

Roman „nebuď drzá"

já „nejsem drzá, jsem upřímná"

Roman „řekla sis o to.."

Katka „co se to tu děje?!"

Dívala jsem se tázavým pohledem na Romana a čekala co odpoví.

Roman „ty se do toho nepleť" okřikl Katku a odešel.

Katka „ať ti říkal cokoliv nevěř mu ani slovo a nic si z něho nedělej"

já „jak to že ho tolik znáš?"

Katka „před rokem spal s mojí mámou"

já „ouch, asi jste se neměli moc v lásce že?"

Katka „nesnáším ho, to kvůli němu můj táta od mamky odešel"

já „to jsem nechtěla promiň"

Katka „to je v pohodě ,dávej si na něj pozor, ho žádný dítě v posteli své mámy nechce".

Přišel Honza a hned za ním i Lucka ,sedli si na své místa a Honza řekl „asi to nechceš slyšet ,ale slyšel jsem tvoji mamku mluvit s Romanem o tobě.

Já „co říkal?"

Honza „že si nemyslí že je dobrý nápad ,abychom tu byli spolu"

já „cože?!"

Katka „mou mamku přesvědčil že mě moje nejlepší kamarádka přemlouvá k drogám, chtěl mě poslat na odvykačku"

já „to nemyslí vážně?!"

Katka „měla by jsi si s mamkou promluvit"

já „jo a udělám to hned ,za chvilku jsem zpátky".

Odhodlaně jsem šla uličkou autobusu až ven za mojí mamkou. Byl s ní Roman nečekaně.

„musím s tebou mluvit" řekla jsem mile a ona gestem naznačila ať klidně mluvím „myslím sama" zakroutila jsem očima a ironicky se usmála na Romana.

Mamka se na něj podívala omluvným pohledem a šla se mnou kousek dál.

Mamka „tak co jsi chtěla?"

já „musím ti něco říct"

mamka „povídej víš přece že mě můžeš všechno říct"

já „jde o Romana myslím že není takový jak se dělá"

mamka „co tím myslíš?"

já „něco mi na něm prostě nesedí ,ty s ním..?"

mamka „Amy ,chtěla jsem ti to říct až by byla ta správná chvíle.."

já „no bezva"

mamka „prosím snaž se to pochopit"

já „mami mě je jedno co spolu máte ,ale snažím se ti tu říct že se mi snažil vyhrožovat!"

mamka „to jsi si určitě jen špatně vyložila on nás má rád ,říkal mi že jsi šikovná holka"

Došlo mi že na tenhle rozhovor už je pozdě a on ji má obmotanou kolem prstu. Vzdala jsem promlouvání do mamčiné duše a vrátila se na místo.

„Tak co?" ptali se mě všichni tři zvědavě.

já „"Určitě sis to jen špatně vyložila, Roman je nejlepší pod sluncem a já skončím na odvykačce" řekla jsem zklamaně a zabořila hlavu do Honzova ramene.

Honza "ale tvoje mamka už s ním není ne? Katko?"

Katka " není, přestala ho bavit a šel o dům dál"

já "no bezva ,to mi ještě chybělo"

Honza "to bude dobrý"

já " nechci se o tom bavit hm? Chorvatsko je jen naše platí?"

Honza "platí" dala jsem mu pusu a snažila se na to nemyslet.

Během jízdy jsme byli na mobilech a nic moc extra se nestalo. Po plus mínus deseti hodinách autobus konečně zastavil před hotelem kde jsme se měli ubytovat.

S radostí jsme vystoupili z autobusu a i se zavazadly šli k recepci hotelu rozdělit si pokoje. S Honzou jsme měli pokoj pro sebe naproti nám byli Katka s Luckou a vedle naše mamky.

Sice mi lezou na nervi co se Honzy týče ,ale jinak jsou v pohodě a dá se s nimi mluvit. Když jsme vešli do pokoje rozhlíželi jsme se kolem sebe.

Pokoj byl zařízený v moderním stylu a měl vlastní koupelnu se záchodem což se cení. Zastavili jsme se ale až nad velkou postelí.

Podívali jsme se na sebe ,ani jsme nemuseli nic říkat. Vzal mě do náruče položil na postel a začal se svlékat. Nezůstala jsem pozadu a taky se svlékla.

Opatrně si na mě lehl a rukou mi sundával kalhotky zatím co se jeho druhá ruka věnovala mé podprsence. Ta šla taky hned dolů a já byla úplně nahá .

Přetočila jsem nás tak že já byla nahoře a on pode mnou. Posunul se i se mnou k pelesti postele a opřel se o ni tak že jsme v podstatě seděli. Rukama jsem mu stáhla boxerky a ukázal se mi pohled na "malého" MenTa v plné parádě.

Skousla jsem si spodní ret a řekla mu "malej MenT není až tak malej". Honza "Neříkej mu tak.." nenechala jsem ho domluvit a začala ho líbat.

Rukama mi laskal bradavky . já jsem mu rukou párkrát přejela po malým MenTovi a když se postavil sedla jsem si na něj.

Myslím tím že jsem si ho tam vrazila ,zasténala jsem .Chytl mě za boky a pomáhal mi se pohybovat nahoru a dolů. Cítila jsem že už budu a taky že jo ještě pár pohybů a byli jsme oba.

Slezla jsem z něj a lehla si zadýchaná vedle něho.

Honza "To bylo.." "úžasný" nenechala jsem ho domluvit.

Honza "zajdeme na pláž?"

já "dej mi chvilinku"

Honza "ti tě to tak vyřídilo?"

já "ty jsi mě vyřídil"

Honza "miluju tě"

já "já tebe" oblíkli jsme se do plavek a já si přes ně hodila kraťasy a tílko.

#really anonymous∞



youtuber člověk ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat