Právě jsem přišla domů ze školy. Zítra ráno jedu do Pardubic a od tamtud pojedeme pozítří do Prahy na letiště. Strašně se těším, už jen protože L.A všichni známe z GTA a mohlo by být vtipný se tam procházet v reálu.
Vytáhla jsem ze skříně kufr a menší cestovní tašku, sedla jsem si do pokoje na zem a začala jsem balit oblečení. Poslouchala jsem písničky a skládala oblečení do kufru.
Přiběhl za mnou Bonny a lehl si vedle mě. "Zase týden u dědy, kdo tě bude hlídat až budeme bydlet v Pardubicích?" řekla jsem mu a hladila ho za uchem.
Přišla mamka "tak co? Máš sbaleno?" zeptala se.
Já "pracuju na tom" usmála jsem se.
Mamka "zítra jedu do Prahy, vezmu tě do Pardubic jestli chceš"
já "jo, díky a v kolik?"
mamka "kolem desáté aby jsme vyjely"
já "ok"
mamka "máš všechno?"
já "no jen ty peníze mám u tebe ještě?"
mamka "jo, tak já ti je hned donesu ať nezapomeneš" a odešla.
Pokračovala jsem v balení věcí. Oblečení bylo, ještě notebook a nabíječky. Unavená jsem zalehla do postele a psala si s Lindou.
Linda: bratr tu běhá a uklízí pokoj má tě vážně rád :DD
já: to je sladký :DD že ho pozdravuju :3
Linda: ale prostě já z něj nechápu :DD
já: :DD a co L.A ? Máš zbaleno?
Linda: čekám až přijedeš aby jsi mi pomohla :D
já: dobře, zítra ve 12 Mě tam máš:3
Linda: on i vysává?! :DD
já: kecáš?:D
Linda: ale fakt :D
Pak Tomáš napsal do skupinového chatu.
Tomáš: máte sbaleno?
Gejmr: už dva dny :D
já: teď sem zavřela kufr :D
Linda: lidi můj bratr vysává :DD
Tomáš: Amy ty zítra jedeš do Pardubic ne?:D
já: tak trochu :D
Honza: co pomlouváte :c
Gejmr: my jen diskutujeme :D
Linda: uklizeno?:D
Honza: hahaha :D
já: tak já vás opustím :D dobrou lidi:3.
Už jsem mobil vypnula a usnula.
Ráno**
Vzbudila jsem se kupodivu sama. V klidu jsem se oblíkla a nasnídala. Bonnyho jsem odvedla k dědovi a s mamkou jsme vyrazili směr Pardubice. Za dvě hoďky jsme tam byli mamka zastavila u Honzy před domem.
Vyšel ven, objali jsme se na přivítanou a mamka začala s přednáškou.
"Dávejte na sebe pozor a nesedejte k cizím do auta a pozor na .." mluvila jakoby nám bylo šest a ne osmnáct a nedala se zastavit.
Asi po pěti minutách jsme se doopravdy rozloučili a mamča odjela. Jen co zajela za zatáčku, skočila jsem na Honzu. A div jsem ho nerozmačkala radostí.
Přimáčkl mě k zídce co byla vedle nás a pomalu se ke mě s úsměvem přiklonil. Doplnila jsem mezeru, co mezi námi byla a políbila jsem ho.
Pár sekund jsme se líbali, no a pak k nám přiběhla Linda div Honzu neodhodila na druhou stranu zeměkoule a taky mě radostí začala objímat.
Honza se na nás jen pobaveně díval a pak řekl "Lindo neruším tě?" Linda se zamyslela a nejspíš jí došlo, při čem nás vyrušila a začala se strašně smát.
Honza "tak pojďme dovnitř" mávl nad námi rukou a pomohl mi s kufrem.
"Co se stalo?" ptala jejich mamka, když jsme vešli.
"co by se mělo dít?" zeptala se nechápavě Linda.
"No že jste oba tak vyletěli z baráku jak kdyby vás někdo vraždil, ten skákal ze schodů málem se natáhl o ty papuče, co si mimochodem včera neuklidil a ty hned za ním" dívala se na ně jejich mamča pobaveně.
Pozdravila jsem se s ní a ti dva mě hned odtáhli nahoru. Chvíli jsme si jen povídali a Honza dával video na youtube. Na oběd jsme měli rýži s kuřecím masem.
Bylo to naprosto boží, tady by se moje mamka měla učit vařit. Během jídla jsme se taky celkem nasmáli, teda hlavně já a Linda. Ostatní na nás jen koukali jako na idioty.
Odpoledne přišel i s jeho kufrem Tomáš. Což nám připomnělo že Linda nemá sbalené věci. Kluci byli v obýváku a já pomáhala Lindě balit.
Když jsme to měli šli jsme za nimi dolů. Bavili se ozítřku, podle všeho máme vstávat v půl čtvrté a v pět Budeme v Praze, pakse musíme dostat na letiště a v šest nám to letí.
S Gejmrem a Jirkou se sejdemeaž na letišti a budeme mít asi dvacet minut čas.
Linda "a to mám jakovstávat o půl čtvrté ráno?!"
já "né asi, mě nevytáhnete zpostele!"
Tomáš "tak nemusíme spát vůbec"
já "a pak ti usnuněkde na lavičce na letišti"
Honza "kluci taky říkali že nebudouspát, prospí se v letadle a navíc je tam ten časovej posun"
já "tozase dopadne" zasmála jsem se.
Linda "a tak co chcete dělat?"
Chvilku jsme hráli just dance, povídali jsme si a podobně. Linda s Tomem pakšli nahoru pro nějakou hru a my tam zůstali sami.
Po chvilce povídání jsme sezas a znova líbali. Honza mi právě strkal ruku pod tričko když nás vyrušil hlas"na mým gauči?!" řekl Honzův táta se smíchem v hlase.
#really anonymous∞
ČTEŠ
youtuber člověk ?
FanfictionKdo vlastně jsem ? Jmenuji se Amelie ,příjmení zatím není důležité. Bydlím v malé vesničce na severu Moravy se svojí mamkou která bývá hodně v práci takže já často zůstávám sama doma. Ještě minulí rok bych řekla že jsem normální šestnáctiletá holka...