Ráno**
Vzbudil nás Honzův telefon. Myslela jsem že ho vyhodím z okna,ale když mi došlo že máme za dvě hodiny být na nádraží, byla jsem ráda že jsem vzhůru. Chtěla jsem vstát, ale nešlo to. Honza mě držel kolem pasu a asi neměl v plánu mě pustit. Musela jsem počkat až dotelefonuje.
Já "musíme vstávat"
Honza "když tě teď pustím, slíbíš mi že si to vynahradíme?"
já "když jinak nedáš"
Honza "ale ještě chci pusu"
Nic jsem nenamítala a vlepila mu malou pusu. Využil situace a přetočil mě pod něj.
Já "proč jsi po ránu vždycky tak sexy?"
Honza"já jsem sexy za každýho počasí" usmál se a pustil mě.
Šla jsem rovnou ke skříni, vybrat si oblečení. Přehrabovala jsem se v šuplíku se spodním prádlem a ucítila něčí dech na krku. Otočila jsem se a hned se mi na bocích objevili Honzovi ruce.
Já "necháš mě se alespoň obléct?"zasmála jsem se.
Honza "no právě se ti chystám říct, že se jdu taky domů převléct"
já "dobře, tak se uvidíme na nádraží?"
Honza"budu se těšit" dal mi pusu a zmizel ve dveřích.
Začala jsem se převlékat a v tom se zase objevil ve dveřích se slovy "a vezmi si černý,jsou na tobě sexy" hodila jsem po něm první věc co mi přišla pod ruku,lépe řečeno polštář a zase zmizel za dveřmi.
Nachystala jsem se a šla se dolů nasnídat. Volal mi Tomáš, že nás na nádraží zaveze jeho táta, protože se k Macákům všichni nevlezeme. Dojedla jsem a šla jsem i s věcmi k Tomášovi, jak jsme se před chvílí domluvili.
Ještě jsme měli pár minut čas, tak mě pozval dovnitř a seznámil při tom s rodiči. Vypadali mile, asi bude po nich. Dovedl mě až k němu do pokoje a házel do kufru posledních pár věcí na které před tím zapomněl.
Já "nevěděla jsem že hraješ" ukázala jsem na kytaru.
Tomáš"a to si říkáš kamarádka?!"
já "zahraj mi něco" udělala jsem psí oči.
Tomáš "nemáme čas" vymluvil se.
Já "tak ji vezmi sebou na hory" podíval se na kytaru s zpátky na mě, jakoby o tom přemýšlel.
Já "Lindě se to bude líbit" po téhle větě si povzdychl a dal kytaru do obalu a položil ji vedle kufru.
Volal na nás už jeho táta, že musíme jet, jestli to chceme stihnout. Na skládali jsme se i s věcmi do auta a jely na nádraží. Udělali jsme si po cestě s Tomášem koncert a myslím že po našem zpěvu, nás už nikdy nikam jeho táta nepoveze.
Na nádraží jsme se rozloučili s Tomášovým tátou a šli jsme k vlaku u kterého stáli Macákovi. Tomáš šel hned za Lindou a já skončila v objetí Honzy. Nastoupili jsme do vlaku a snažili se přežít asi sedmi hodinovou cestu.
Seděla jsem s Lindou, kluci za námi a rodiče za nimi.
Linda "potkala jsem Ondru, jak jsme ho potkali v létě a šli nás doprovodit"
já "jej, co říkal?"
Linda "že jestli někdy nezajdeme ven"
já "půjdeš s ním?"
Linda "ptal se spíš na tebe"
já "tak to má asi smůlu" povídali jsme si než jsme zastavili po pár hodinách jsme přestupovali a měli jsme na nádraží chvíli čas.
Šli jsme na záchod a když jsme odcházeli Lindu si odvedl Tomáš tak jsem šla nastoupit do vlaku. Honza už seděl na svém místě, tak jsem si k němu přisedla.
Honza"kde jsi nechala Lindu?"
já "Tomáš mi ji odvedl"
Honza"že se ptám"
já "co že jsi tady sám?"
Honza "se mi nechtělo nikam chodit"
Přišla Linda s Tomášem.
Já "mám tě pustit?"
Tomáš "ne v pohodě, seď" řekl a sedl si k Lindě.
Honza"tak jsme si zase zbyli jen my dva" chytl se za srdíčko.
Tomáš"nedělej že ti to vadí" ozval se ze předu.
Honza "dáme vlog?"
já "klidně"
Zapnul kameru a spustil "zdravím, už máme za sebou asi dvě nebo tři hodiny jízdy, zatím to zvládáme a já jsem vyměnil Dogga za Amy.."
Tomáš "takhle nás střídá, Amy slyšíš to?"
já "tss, jak můžeš?!"
Tomáš "vlep mu tam jednu za mě ať nemusím vstávat"
Honza "ne, my se nemlátíme"
Jen to dořekl,dala jsem mu jen symbolickou facku, skoro jsem se ho ani nedotkla.
Honza"ty jsi mi dala facku?!, vidíte to? Jak mě mlátěj a já je mám rád"dělal že brečí do kamery, jako když se mu nedaří v nějakým parkouru nebo tak.
Zrovna kolem nás procházeli jeho rodiče. Jeho táta na něj jen koukal a kroutil hlavou "co jme to vychovali" řekl a sedl si na své místo jeho táta.
Honza "ale oni mě šikanujou" pořád dělal že brečí a pak už vypnul kameru.
Já "a Honzo?"
Honza "vůbec na mě nemluv"
já"jak myslíš".
Nedalo mi to a chytla jsem ho za ruku.
Honza "ani to nezkoušej"
já "ani tohle?" dala jsem mu malou pusu na tvář.
Honza "no, možná, počkej zkus to ještě jednou" zašeptal.
Já"lepší?" Tentokrát jsem mu dala pusu na pusu.
Honza "no nevím"
já "večer si to vyřídíme, až budeme sami, platí?"zašeptala jsem mu do ucha, aby to slyšel jen on. Vlak se dal zase do pohybu a my s ním. Konečně jsme dojeli na místo, po vystoupení z autobusu se před námi objevil krásný pohled na budovu ve které máme být ubytovaní.
Natěšeně jsme vešli dovnitř a rozhlíželi se kolem. Bylo to ve stylu takové té klasické chalupy v horách.
Linda "AH! Já se toho lekla" uškodila o dva metry dál.
Honza "jako tohodle?" ukázal na kožešinu z nějakého medvěda.
Linda "jo, přesně toho"
Mezi tím co jsme se procházeli po chodbě k nám přišli i jejich rodiče a řekli ať si jdeme vybrat pokoje. Jak řekli, tak jsme udělali a rovnou jsme v těch pokojích zůstali. Konečně jsem se svlékla zbundy a dalších tří vrstev, které jsem si doma oblékla aby mi nebyla zima. Zůstala jsem jen v tričku a oblékla jsem se do tepláků.
Honza "tady je i balkón?" volal na mě, když otevíral dveře na něj.
Já "no tak asi jo"
Honza " to musíš vidět"
já "je tam zima" sedla jsem si na postel.
Asi mu došlo že se za ním nechystám a šel si pro mě sám a za ruku mě vedl na zmiňovaný balkón.
#really anonymous∞
ČTEŠ
youtuber člověk ?
ФанфикKdo vlastně jsem ? Jmenuji se Amelie ,příjmení zatím není důležité. Bydlím v malé vesničce na severu Moravy se svojí mamkou která bývá hodně v práci takže já často zůstávám sama doma. Ještě minulí rok bych řekla že jsem normální šestnáctiletá holka...