Bölüm 1 - Part 1
23.01.2021 - Cumartesi
Lüks otelin roofunda hazırlanan ve şu an birçok davetlinin de icap ettiği, resepsiyon için ağır adımlarla ilerliyordum. Geniş asansör camdandı ve otele giren, çıkan ve lobide oturan müşteriler rahatlıkla görülebiliyordu. Asıl olarak 25 katlı olarak tasarlanan fakat; 25. kattan sonra 6 tane VIP odanın bulunduğu bir kat ve roof ile 27 katlı olan otelin dış yapısı postmodern mimari ile yapılmışken, iç yapısı ise dışıyla tamamen alakasız Osmanlı-Yunan mimarisi birleşimiydi. Tavanı tutan sütunlar Korint düzeninden esinlenmiş ve sütun başlıklarında kenger yaprakları vardı. Tavanda ise Osmanlı zamanında yapılan süslemeler ile dikkat çekiyordu. Lobideki geniş koltuklarda oturan insanlardan kimileri kafasını kaldırmış mimariyi izliyordu, kimisi elinde laptop ile bir şeyler yapıyordu, kimisi ise elinde kitabı okuyordu.
Bedenimi tekrar asansör girişine çevirdim ve gideceğim kata gelmeyi beklemeye başladım. Yanımda olan bellboy elindeki telefondan başını kaldırmıyordu, ben ise sıkılıyordum bu sessizlikte. Elbette ki bellboy ile sohbet edeceğimi sanmıyorum ama yine de etrafımda bulunan insanların telefonlarına gömülüp, etraflarındaki insanlardan bihaber yaşamalarına uyuz oluyordum. Asansörün VIP katı olan ve sadece özel bir şifre ile ancak erişim sağlanılan katta durması ile şaşırdım açıkçası. Asansör yukarı çıkıyordu ve binen kişi aşağı iniyorsa buna binmemesi gerekiyor. Kapılar açıldığında karşımda uzun boylu, lacivert takım elbisesinin içinde oldukça davetkâr görünen bir bey duruyordu. Adamı görmem ile kalpten gideceğimi düşünmedim değil! Adam o kadar karizmatik ve havalıydı ki gözlerimi üzerinden ayırmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUHÂ
General Fiction|YETİŞKİN İÇERİK| "Uyandın mı minik ninjam?" diyen boğuk ses ile kapalı gözlerimi hızla açtım ve yine arkamı dönmeye çalıştım. "Ninjam?" diyen o boğuk ses ile gözlerimi kapattım ve kollarımın altında olan kollarına, kollarımı doladım. Bu sesleniş b...