В лікарні мій діагноз лише підтвердили. Я, як міг, знерухомив щиколотку, але Рейдж не міг на неї навіть опертись. Значить все серйозно. В мисливську лікарню його б не взяли, тож ми знаходились в приватній лікарні: Деметра. Сюди б не взяли мене.
Стіни приємного кремового кольору, все чисто, блищить. Адміністраторка на рецепції, після короткого гидливого скривлення, впізнала Марка Рейджа і з виразом повного та всеосяжного співчуття, викликала лікаря. Молодий, зі стильною зачіскою та в окулярах. Він швидко глянув на ногу і повторив той самий діагноз. Рейджа кудись повели, а я залишився чекати на вулиці. Не хотів знову ловити на собі гидливий погляд. Виглядав я не найкраще. Переодягнутись толком не вийшло.
Сів на сходи, притулився до стіни. Поодинокі люди гуляли вздовж дороги, на котру й виходив вихід з лікарні. Ніхто з них не звертав на мене уваги. Вони не поспішали, навіть у таку погоду. Їм не було куди. За дітьми пригляне нянька. З роботи за запізнення їх не виженуть. Прямо мрія, а не життя.
- Що там, з Рейджем? — подзвонив Грім.
- Травмував ногу. Вивих.
- Твоя робота?
- Не цього разу.Ну звісно, хто ж ще може бути винним, як не я?
- Оресте, ти й так в усіх на олівці, а тут це...
- В чому конкретно проблема?
- В його двобої з Цепешом. Як він тепер буде битись?
- Гадаю, ніяк.Значить довше проживе. Не так і погано, як виявилось. Марка звинуватять в боягузтві, а Цепеш залишиться з носом. Він весь час маніпулював, чим лише міг, аби витягнути Рейджа на двобій. Іноді це нагадувало мені манію, але я сяк-так вивчив Цепеша. В тій голові лише холодний розрахунок. Влад, хто завгодно, але не одержимий дурними ідеями.
- Мер вже в курсі?
- Мер тут ще до чого?
- Оресте, тобі серйозно треба пояснювати очевидні речі?Мер під час репортажів часто згадував про двобій з Цепешом. Зі звичайної авантюри Цепеша заради популярності виросло ціле дійство. Я вже проходив через таке на дуелі з перевертнем. Тоді теж було те саме, але з меншим ажіотажем.
Люди проти монстрів. Символізм любили по обидва боки.
Правда була в тому, що незалежно від перемоги чи поразки — нічого не зміниться. Тиха та гібридна війна триватиме. Люди та чудовиська боротимуться, як зброєю, так і на політичній арені. І між тим торгуватимуть та домовлятимуться. Все заради маленьких перемог та поразок. Найбільш інфантильні могли б сказати: так об‘єднаймось і все! Проте ніхто з них не назве жодної мирної угоди, котра влаштувала б обидві сторони. Історія не знає об‘єднань просто так. Вона знає асиміляцію слабших. У них забирають мову та культуру, а потім кидають в казан до решти, щоб зачерпнути звідти однорідну масу. Люди не готові були йти на це. Ми вважали чудовиськ природними ворогами.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стрімер
FantasyВ сучасному світі чари, монстри та технології гармонійно вплітаються між собою. Перевертні, вампіри, демони та люди живуть в стані війни іноді вбиваючи одне одного. Проте мирний договір між расами, названий Великою Рівновагою не порушується незважаю...